hjælp til dieselfyr / kabinevarmer

Hej.

jeg skal bruge nogle papirer på et dieselfyr / kabinevarmer til bilen. har set at det osse sidder i nogle både.

det er fra starten af 90´erne og hedder VOLVOFLYGT 091-D (i dag hedder det ARDIC 091-D)

har fundet en mega fin servicemanual på 53 mb i pdf-format(over 50 sider)...men desværre på finsk...øv...får ikke ret meget ud af teksten..hehe

nogen der ligger inde med noget??? evt tegninger-diagrammer osv.

/Søren (9000)

Reply to
Søren (9000)

Jeg tror du får mere ud af at spørve i bil-gruppen,