Havvand i bærbar.....måske!!

Hej Thomas

indenbords,

Du må være nybegynder hvis du tror man kan opbevare noget tørt i en sejlbåd :)

De bærbare jeg har haft med væsker i er blevet totalt skadede og forsikringen har dækket dem. Så lad være med at pille, der er nok brændt noget af inde i den og det kan du alligevel ikke gøre noget ved.

Hej NG

Jeg har i denne uge været en tur fra ude at sejle i min sejlbåd. Jeg har haft min bærbare med til " Det levende søkort". Nu da jeg kommer hjem kan jeg ikke får liv i den. Jeg regnede med at batterier var dødt. så jeg satte den til at lade. Det skulle jeg nok ikke have gjort, for den begyndte kortvarigt at syde og så blev der ro :-( ingen lys i lade-dioden. Den lugter ikke brændt, den er bare død.

Vi var ude i rimelig hårdt vejr og der kom da også en smule vand indenbords, men jeg mener ikke at der er kommet vand i den, da den lå i sin taske, men man ved jo aldrig.

Jeg har forsikring på den, nu er spørgsmålet om jeg skal åbne den og se om den er fugtig og få den tørret hurtigst muligt, med chance for at miste garantien, eller om jeg skal venter til jeg kan aflevere den i Fona i morgen?

Med venlig hilsen

Thomas

Reply to
ThomasT