Forslag til strømafbrydelse...

Hej NG.

Jeg har et bord med lys i som jeg gerne ville have til at fungere således at jeg ved tryk på en knap i bordet fik tændt lyset i det i f.eks. 30 min, hvorefter det automatisk slukkede igen for at spare på strømmen. Nogen der har en idé til hvordan dette kunne lade sig gøre i forhold til hvilken pris ideén vil koste og hvilken energibesparelse man kunne få ud af det?

Reply to
Rune G

Hej Rune

af

Et kontaktur fra et mørkekammer kan lige det du ønsker, jeg ser dem ofte i genbrugsbutikker til næsten ingen penge. Og besparelsen er lidt svær at skyde på me de oplysninger du giver.