Fjernbetjening over PDS kabling

Jeg er har købt et hus som jeg er ved at ombygge. I den forbindelse har jeg trukket UTP PDS og antenne kabling rundt til alle rum.

Mit problem er at der ikke er mulighed kabel TV på adressen. Mit ønske er at placere en SAT reciever i kælderen som føder helle huset, men jeg gider ikke rende i kælderen hver gang jeg skal skifte kanal ;-) Spørgsmålet er om jeg kan sætte en IR reciever der forstærker signalet og sender det over UTP til en IR sender der er placeret foran sat recieveren.

Kan det lade sig gøre og er der nogen faldgrupper i sådan et projekt?

/SV

Reply to
Soren

Hej Soren

Bare lige en info, der findes altså IR-repeatere der er indbygget i antennestikdåser så de bruger det antenneanlæg der er på adressen.

Det er jo lige det jeg mangler.

Hvor kan de købes og hvad koster de?

/SV

"Max" skrev i en meddelelse news:43d4a8cc$0$2086$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Reply to
Soren

mvh. Kåre

Reply to
Kåre

Jeg kan ikke se noget på den side der ligner, det Max skrev om:

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Jeg tog fejl, direkte link:

med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/
Reply to
Leonard

:-)

men hvis du skal have flere rum på, skal du bruge nogle ekstra recievere....Som er på den side jeg linkede til :-)

Reply to
Kåre