Farve kamera modul?

Bør man købe dem i Danmark, eller er der penge at spare i udlandet? Jeg tænker på ccd eller cmos kamera moduler.

Mvh Brian

Reply to
Brian Kals

Hvilke typer tænker du på ?

-jeg er selv på kik efter nogle meget små enheder (under 20x20mm)

De behøver ikke være ´så´ små. Det er bare til hobby brug, men video kvaliteten skal dog stadig være ok.

50x50mm er fint fint.

Mvh Brian

Reply to
Brian Kals

-jeg skal bruge det til at sidde forrest i et modeltog i skala 1:160, og der kan jeg lige have 20x20 i mit fritrumsprofil. Jeg skal naturligvis osse have sender og powersupply, men det kan ligge i længderetningen

Hej Bo,

Kan kameraet ikke få lidt mere plads (i hvert fald på den ene led) hvis du lader det kigge op eller til siden og så bruger et vinklet spejl ? (Bare en strøtanke :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Hej Bo

der

have

Kan du ikke sætte kameraet i en af vognene og så lede billedet fra fronten til vognen via et lyslederkabel, sådan som man gør med endoscoper.

Hej Brian

Hvor mange skal du bruge ?

ok.

Bare 1stk til at starte med.

Mvh Brian

Reply to
Brian Kals

Hej Brian

Send mig et mail.

Bo Bjerre skriver:

Du har ikke køreledning vel ?

Det ødelægger signalet fra en 2,4Ghz sender....

Klaus (har prøvet)

Har en hel del hvis man søger på deres hjemmeside lige fra 150 kr Sort/hvid og opefter. Mener jeg gav ca 400 kr for mit i farve der. Og virker uden problemer.

"Brian Kals" skrev i en meddelelse news:T6l0d.5549$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Reply to
Kim Jørgensen