Energimåler.....Manual

Hejsa. Jeg har sådan en energimåler: Ide Line PM 200(Tror Jeg), Den kan findes her,under Ideline:

den medfølgende manual,er skrevet med så små typer,mine gamle trætte øjne(med briller) ikke kan se hvad der står....:-( Nogen der ved/kender et sted hvor man kan hente den i ex .A4,så man har chancen for at se hvilke knapper man skal trykke på,for at bruge den...?

--
Allig8or
Allig8or125@hotmail.com

Jeg kan ikke hjælpe med en større manual, men jeg kender der problem at manualer og lignende skal trykkes på bagsiden af et frimærke så man ikke kan læse det uden lup. Jeg klare problemet ved at scanne manualen i høj opløsning og så printe den ud i overstørrelse på A4 papir.