Elektronikforhandler

Hej

Jeg kan ikke finde ud af hvor man kan få billige IC kredse. Hvor kan man det? Det drejer sig kun om en enkelt IC 723, og jeg kan kun finde sådan en til 50.- i en butik. Derfor tænkte jeg at det måtte kunne findes billigere et sted på nettet.

Filip

Reply to
Filip

Den Fri, 24 Feb 2006 09:10:49 +0100. skrev Filip:

Hmm. mener du en LM723 spændingsreg. så er prisen da nærmere 5 kr.

Netbutikker så værsågod:

Med venlig hilsen

Christian Treldal
"Remember Darwin; building a better mousetrap merely results in smarter mice."
Reply to
Christian Treldal

Hej Filip

Send mig en mail med din postadresse og hvad hustype den skal have, så ligger der en i din postkasse mandag.

Så kommer der lige porto og ekspedition oveni - så 50,- er nok billigt nok?

Reply to
Henning

Hej Henning

Hvis man har en ordentlig leverandør, ja så er den eneste omkostning

4,75 kr. i porto.

Korrekt - men så køber du også for mere en 50,- om året ;-)

Reply to
Henning

"Max" skrev i en meddelelse news:43fee6eb$0$2106$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Den forsendelsesform er der ikke mange, der anvende, og slet ikke til privatkunder. Påstår kunden at forsendelsen ikke er kommet frem, er det forhandleren, der hænger på den. Derfor vælger han næsten altid en forsendelsesform, hvor man kan spore forsendelsen og det koster ganske rigtigt ca. 45-50 Kr. i porto.

45-50 Kr. i porto lyder måske dyrt når varen kun koster 5 Kr. Omvendt taber forhandleren penge på at håndtere en ordre på så lidt, så begge parter har en interesse i at man samler sine køb.
Reply to
Allan Soerensen

Hej Allan

Jo der er, jeg har da en del der levere til mig privat på de betingelser, firmaer i både danmark, tyskland, usa, sverige og england.

Hvor bor du? Hvis du kan komme forbi nordøstfyn kan du sagtens få et par stykker. Se iøvrigt det generøse tilbud fra Max..

/Lars

Reply to
Lars Peter Larsen

Århus. Men ellers tak for tilbudet. Jeg benytter mig af Max´tilbud.

Filip

Reply to
Filip

Filip skriver:

Tag "orientexpressen" til Sintrupvej og gå ind i Århus radiolager.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

"Filip" skrev i en meddelelse news:43febf7c$0$15793$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Prøv

Hvis du kan bruge en uA723 koster den mellem 4 og 7 kr afh. af hustype, og han tager ikke 50 kr i porto.

Benny

Reply to
Benny Højvælde

"Benny Højvælde" skrev i en meddelelse news:4400c9f5$0$120$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Nej det er korrekt, han ta'r kun 45,-...... ( +moms ) ;-)

mvh Ebbe

Ebbe [7000]

Hej Filip

Jeg har åbenbart lavet det nummer for tit, så der var kun to stk.

723 i skuffen, men de er på vej til dig, forøvrigt har jeg ikke blokkondensatore større end 6,8 uF, men der er sådan en med sammen med sikringsholder og sikringer.

Det er ok. Jeg glæder mig til at lege med det.

Filip

Reply to
Filip

Hejsa,

Han tager hvad det koster at sende varerne - ved online-bestilling kan hans hjemmeside ikke differentiere på størrelse/vægt af det bestilte.

Du kan godt få et medfølgende girokort på kun dkr. 20,-

/Claus

Reply to
Claus

"Claus" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@corp.supernews.com...

hans

Så er jeg nok for ny i stalden deroppe. Sidder og kigger på min seneste regning, købt smådele fo 98,- kr, leveret i en konvolut, og med forsendelsesgebyr på 45,-kr +moms.

Jeg skal nok handle lidt tiere deroppe ;-)

mvh Ebbe

Ebbe [7000]