EAGLE 4.12 Standart - spænding på IC'er

Hej

Som nybegynder af EAGLE 4.12 Standart Har jeg et spørgsmål.

Har et diagram som dette:

Og ønsker spænding på Pin 8 + og Pin 4 - for begge IC3A og IC3B

Noget ligende dette:

Men hvordan gøres dette?

Vil du være behjælpelig med, at beskrive fremgangsmåden.

Med venlig hilsen

Monie Jacobsen

Reply to
Monie Jacobsen

Vælg invoke kommandoen (Skriv eller tryk symbol), så kan du vælge power supply delen af IC'en.

Reply to
HKJ

Tak HKJ Nu skete der noget, fik plus på Pin 8 men ikke - på pin 4 Se dagrammet:

Og printlaout:

Mvh

Monie

"HKJ" skrev i en meddelelse news:cq148p$1sa2$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Reply to
Monie Jacobsen

De hænger altså ikke sammen i dit punkt. Prøv at leg lidt med "Show" (øjet) kommandoen, den kan være meget nyttig.

Forøvrigt syntes jeg du har lidt for mange "junctions" på dit diagram, det eneste sted hvor de er krævet, er i T og X forbindelser.

Du kan se hvordan jeg tegner i Eagle her:

HKJ

Tak HKJ Allertiders, jeg arbejder med problemet og prøver med dine henvisninger. Og bruge "Show" (øjet) Håber det er i orden, hvis jeg ikke kan få det til at fungere, at jeg så må kontakter dig igen!

Med venlig hilsen Monie Jacobsen

"HKJ" skrev i en meddelelse news:cq1b1i$28m0$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Reply to
Monie Jacobsen