Dual MOSFET

Hej,

jeg bruger ofte nogle dual MOSFETs i SO8 hus eller lignende små huse. De to (N-kanal) FET'er er på hver sin chip og er derfor ikke afhængige af at have fælles source. (typisk Si 4920 og den slags) MEN: jeg har aldrig set en spec i databladet, der fortæller hvor stor differens spænding, jeg må have mellem de to transistorer.

?? nogen, der ved det?