Hvem vil lave 2 små foto print til mig??

Hejsa

Skal have lavet 2 små printplader med fotoprint,, nogel der vil lave dem, og hvad skal i ha for det??

Mvh Brian

Reply to
Badazz

"Badazz" skrev i news:bi7h41$b5g$ snipped-for-privacy@sunsite.dk

og

Du kan jo starte med at fortælle hvad målende er og om det er enkelt eller dobbelt sidet print. ?

Har du selv en film ?

Hvor i landet. ?

-- Hilsen Peter N Petersen

15kw

Jeg har intet selv. det er enkeltsidet print, og størrelsen er: jeg har ikke det helt nøjagtige mål. men de er begge under 10x10 cm.. jeg bor i VestJylland, men en printplade kan vel også sendes?

Mvh Brian

"15kw" skrev i en meddelelse news:3f485cab$0$5153$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

dem,

Reply to