stik navn

Hej,

Nogen der kan hjælpe med hvad man kalder den type stik (hun) der er vist øverst på side 4 i den her. Det der er 18 polet...

pft.

Reply to
Anders Jacobsen

"Anders Jacobsen" skrev i en meddelelse news:46b22605$0$25352$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Det _kunne_ være et DIN-stik. Men da jeg ikke ved noget om størrelsen på stikket er det usikkert.

Du kunne forsøge dig med at lede på denne side:

mvh Uffe
Reply to
Uffe Bærentsen

22 mm. diameter

Det er ne to "hakker et for oven og et forneden, så drejer man rundt og så drejer men en halv omgang, så er det låst.

Giver ikke noget resultat - desværre...

RS kan ikke hjælpe. hmm....

Reply to
Anders Jacobsen

"Anders Jacobsen" skrev i en meddelelse news:46b2e88e$0$25415$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Lyder lidt som et mini Cannon stik.

Farnell?

--
mvh Uffe
Reply to

Billede af dyret her:

Det er hun delen jeg skal bruge. Det der (åbenbart) er meget specielt i forhold til alle mulige stik er at det er 18 pins, de fleste har 19.

Skal kigge, men umiddelbart er der ikke gevinst.

-A

Reply to
Anders Jacobsen

Hvorfor er der /ingen/ der kan finde ud af at tage et skarpt billede ??

//michael

Reply to
Michael Thomsen

Hejsa.

Det ligner et Amphenol stik (milit=E6r stik) De f=E5es b=E5de med gevind for oml=F8ber og i dette tilf=E6lde ligner en snapl=E5s.

mvh

Reply to
Jørgen K. (VG)

"Michael Thomsen" skrev i en meddelelse news:op.twhp2r03hrxo93@mtpc...