DC motor

Hejsa

Hvor kan jeg finde en billig lille dc motor(helst 12 volt) der kun køre med måske 10 omgange i minuttet ???

Nogle der kan hjælpe...?

Reply to
8700
8700 skriver:

Så skal du have fat i en motor med gear.

Hvad skal den trække ?

Kig på

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@du.kan.finde.den...

med

Reply to
Børge Larsen

"Børge Larsen" skriver:

Ellers tak, jeg købte nogle af JBM (JBH ??? whatever - en flink fyr fra Aulum) sidste år. De virker fint.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

"Børge Larsen" skrev i en meddelelse news:40fbc2af$0$245$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Siden virker ikke..

Tænker du på

?

Udover det, gider du så ikke skrive dit svar under spørgsmålet og fjerne den del af indlægget du ikke svarer på?..

/peter