Beocom 4?

Jeg har en Beocom 4 trådløs telefon hvor der kommer flere og flere tordenfluer i displayet. Jeg kan se at de kaster skygge på baggrunden. Sådan et display kan ikke skilles ad, vel? Hvis jeg får skiftet displayet (ingen garanti) er det bare et spøgsmål om tid inden det er fyldt igen.

Jeg synes at det tyder på et produkt af dårlig kvalitet

Da jeg købte telefonen manglede der en linie i displayet (jeg gjorde opmærksom på det på købsdagen) og jeg kunne ikke få en anden telefon ."Sådan gør B&O ikke", sagde de hos den autoriserede B&O forhandler og sendte telefonen til reparartion. Der gik en måned inden den kom retur.

--
Med venlig hilsen
Peter Jensen

"Peter Jensen" skrev i en meddelelse news:469c7b4c$0$90269$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Hvad var spørgsmålet? Mon ikke du har valgt den forkerte gruppe til dit brok. Prøv i dk.forbruger i stedet.

Reply to
Allan Soerensen

"Allan Soerensen" skrev i en meddelelse news:469c7cb2$0$69295$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Spørgsmålet var som skrevet står: Sådant et display kan ikke skilles ad, vel?

Undskyld mit opstød som ikke hører til her.

--
Med venlig hilsen
Peter Jensen