BAV10 eller BAV20?

Hej -

Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er mellem BAV10 og BAV20 dioder?

vh Robin

"x" skrev i en meddelelse news:4c1cb73c$0$36560$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Datablad på begge ligger frit tilgængeligt på nettet. Der er, såvidt jeg lige kan se med et hurtigt blik, ret stor forskel.

Mvh Ebbe

Reply to
Ebbe (7000)

Hej Ebbe,

Ja det er korrekt den er mindre end 6 ms hvor den anden ligger på 50 ms. Jeg faktisk leder efter en erstatning til en 1SS83, men kun fundet BAV10 indtil videre.

vh Robin

Hej x skrev:

Kan det her hjælpe lidt?

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Nu ved vi ikke hvilket kredsløb, den skal sidde i, så derfor er det noget svært at vejlede. Men lidt forklaring var måske på sin plads.

Har du kigget på 1n4148 ?

Der er ingen grund til at købe en diode på den anden side af jorden til

6$ + forsendelse + bøwl. Den koster ikke mang øre...

?N=0&Ntk=gensearch_001&Ntt=bav21&Ntx=mode+matchallpartial&suggestions=false&ref=globalsearch&_requestid=328597

Den skal anvendes mellem ben 2 og ben 4 på en 34063 switching regulator som fødes med 13.5 DCV og give -9 DVC ud.

vh Rob>> Hej Ebbe,

1n5819 er et fornuftigt valg på den plads.