Keyboard på Acer

Hej i gruppen

Er der en af jer der kan fortælle mig hvordan jeg tager keyboard af denne Laptop model TravelMate 2001LC. Der har været spildt vædske på den og flere af tasterne er virkningsløse.

Vh

Kurtc

Reply to
kkc

kkc skrev:

Den rigtige grupper er: dk.edb.hardware.baerbar

Mikkel

Reply to
Mikkel Lund

kender ikke den model, men start her:

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:45597b45$0$4163$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Hej tak for hurtige svar - og jeg er ked af at det er en forkert gruppe. Tak til Bo, det ser ud til at dit 1. link kan bruges på den model jeg sidder med.

Vh

kurtc

Reply to
kkc