Balun 100-75 ohm

Hej

Er der nogen der har en opskrift på en 75-100 ohm balun. Skal bruges til omsætning mellem 75 ohms coax (antenne kabel) og 100 ohms parsnoet (cat5 o.lign)?

MSA

Reply to
MSA

"MSA" skrev i en meddelelse news:41de6bc1$0$33699$ snipped-for-privacy@dread16.news.tele.dk...

Hej

Prøv at gå ind på

og skriv balun i søgefeltet og se om du ikke kan bruge en af dem de har.

Mvh Tom

Reply to
Tom

Det jeg lige kan finde i min bog er at en Balun har omsætningsimpedanserne

1:1 eller 4:1 ...

Mvh Kasper (der ikke husker så meget af det)

Reply to
Repzak