Adaptor til engelske strømstik

Jeg har bestilt en pc fra england. Jeg går ud fra deres stik ikke umiddelbart kan sættes i en dansk stikkontakt - så jeg skal nok have fat i en adaptor af en slags. Nogen der ved hvilken type stik man bruger i UK, eller ved om denne lille dims har et specifikt navn, så jeg ved hvad jeg skal bede om, i den nærmeste elektronikforretning?

Reply to
iSteen

Se svar i dk.forbruger

Reply to
Christen Fihl

De PC'er jeg kender til har løs netledning, så det er ikke et problem. Du tager blot en DK netledning. Spændingen er den samme i UK og her.

Bo //

Reply to
Bo Bjerre

Tak for det - jeg kigger på det, når maskinen engang arriverer fra UK

Reply to
iSteen