Zgode s Kinezima :)

Evo danas smo Hrvoje (aka BladeRunner) i ja gledali ¹to ima zanimljivo na sajmi¹tu u KC-u i svratio sam do Kineza da pogledam optike za pu¹ku. Gledao sam neku najskuplju (Cijeni ju kinez 500 kn) i s njom su i¹le 2 baterije. Èemu slu¾e baterije?

Jel ima neko osvjetljenje ili slièno ugraðeno? Zanimljivo je da je zadnja leæa bila zelena ???

Naime otkrio bih ja to i sam, ali (uvijek ima ali) kutija nije bila dobro zatvorena i kako sam uzeo kutiju i otvarao s donje strane optika je pala s donje strane na kamenje i pukla je ta zadnja leæa :( i ¹to je Kinez brzo spazio vikajuæi "Daj, daj daj" dao sam mu u ruke kad je vidio poèeo je vikati "palo, to palo, vidio to palo" :) i "sad pustim na 400, dam za 400 " :)....

Kad je Kinez odmjerio (vjerojatno pomi¹ljajuæi na na fizièki sukob) odmjerio je Blade-a i vidio sa njega mo¾e svladati jednim potezom :P (sory Blade :) i pogledao mene i shvatio je da njegovih 39 kg neæe biti od pomoæi u borbi s menom tj. èistokrvnim Zagorskim stokila¹em :))))))

No da bi bilo sve po¹teno i ispravio sranj* koje sam napravio kupio sam manju jeftiniju optiku po punoj cijeni kao isprika :). No jedino me zanima èemu su slu¾ile baterije?

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Izgleda da si kupio noænu optiku, tzv. nightvision.

Reply to
briglja

Mozda si kupio baterije a optiku dobio na poklon ? :-)))

Zuti svasta kopiraju pa su mozda i iskopirali TASCA sa Red-dot pointom, uglavnom takva vrsta optike je malo veceg promjera, ne mora se stavljati blizu oka i sluzila je za brzo pucanje iz rucog oruzija jer si gledajuci kroz nju vidio imaginarnu crvenu tocku na cilju. Imaginaru zato jer se tocka projecira samo unutar optike a ne na ciljanom predmetu. (naravno da mora onda negdje imati i prekidac) !

A mozda imas i nesto trece ???

Reply to
Lex-Lutor

Hehe, ali primjetio sam kako je kinez uzdahnuo onako tjeskobno u stilu: "eh, nemam izgleda, ovaj jedan je velik ko' bomba(fat berta?) koju su japanci bacali na moju provinciju, a drugi (a.k.a. ja) je po visini kao americki torpedo (mk-48) s kojim su ameri potapali moje "sajke" na kojima sam prevozio TASCO (cm) optiku...

Kinez se skoro rasplakao, pa i ja bih da mi je Kreso napravio stete za

500kn:))

Sorry Kreso:)

Reply to
BladeRunner

dobro

To oni rade namjerno, jednom su me tako presli cigici :-(

BTW, mislim da je baterija za osvjetljenje koncanice ako je ima. Nekak je

500 kuna prejeftino cak i za kineski night vision.

Nego, je li tko kupovao one night visione iz Chipoteke. Mislim da su bili po

2000 kuna.
Reply to
Svemirko

Da sam namjerno napravio platio bih. Ali kutija nije bila zatvorena i dogodilo se sluèajno. Daj reci zgodu s dimljenim Hrvatima :P

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Bio sam mlad i neiskusan, imao sam oko deset godina i tada sam samostalno krenuo na sajam. I gledam ja one jeftine "vodootporne do 100 metara" plasticne satove za X dinara (otprilike kao sada 50 kuna). I uvali meni cigic to na ruku i kao ono kako mi dobro stoji i to i spustim ja cijenu nesto sitno, kad pukne remen (tj. ona osovina koja je na samom satu) i padne na pod i razbije se LCD. I od neugode ga kupio i poslije rastavio :-)

Reply to
Svemirko

svi smo bili neiskusni

Reply to