Zelenkasta slika u uglovima

Pozdrav!

Dakle, radi se o Quadro TV-u, CRT ravni monitor, model, pojma nemam, star nekih 6 godina. Od nedavno me muèi zelenkasta slika u uglovima ekrana. Poremeæaj se najbolje primjeti kad TV treba prikazati èisto plavu boju, tada ovi uglovi postaju crvenkasti. Zelenilo nije jednako u svakom uglu veæ ovisi od ugla do ugla, u gornjem lijevom je recimo najmanje primjetno dok je u donjem lijevom to znatnije recimo. Takoder, iako je to zelenilo krenusvi iz kuta donekle dijagonalno nije pravilno, te je na mjestima ta "dijagonala" valovita...

O èemu bi se moglo raditi, ima li pomoæi?

Reply to
mali

Probaj demagnetizirat ekran.

Reply to
Slavko Igric

moglo bi pomoci da odes na pravu grupu jer si dosel na krivo mjesto pitat za savjet!

Reply to
:o)

kad makne¹ plavu pozadinu u meniju i stavi¹ na prazan kanal-snijeg, da li su kutevi obojani? ako jesu , promijeni PTC otpornik u primaru napajanja.

"mali" je napisao u poruci interesnoj grupi:j8gj5m$b3n$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

Reply to
Sanjin K.

"mali" wrote

jesi probao DEGAUSS napraviti?!?

nakon toga...uzmi magnet pa malo izvlaèi te mrlje iznutra prema van, tj prema rubu ekrana...to mo¾e potrajati malo...ali uz malo strpljivosti i nekoliko tuceta poku¹aja mo¾e¹ to srediti..

Reply to
Gagi-9a6aag

Kako to utjeèe na navedeni problem?

ako ne radi demagnetizacija onda je najèe¹æe uzrok krepan PTC koji je u seriji sa zavojnicom za demagnetizaciju, njegova svrha je da kako se zagrijava postepeno smanjuje struju kroz ¹pulu za demagnetizaciju. TV kad pali (kod nekih preko daljinskog, kod nekih preko glavne sklope u standby) mora se èuti kratki Brum, ako se to èuje onda demagnetizacija radi ispravno, ako se ne èuje onda ima problem.

Reply to
- Zoki -

"- Zoki -" wrote

vid vraga, smetnuo sam sa uma taj detalj, mislim da si u pravu....degauss uvijek opali kod paljenja...na nekim monitorima se èak i vidi (koji promptno daju sliku po paljenju) degauss slike koja se zatrese...

Reply to
Gagi-9a6aag

Evo, demagnetiziram ga veæ neko vrijeme, postane dosadno pa prekidam i tako... Dosta sam toga ubio ali i dalje su mi gornji rubovi ostali "krivi", naravno puno manje... Primjetim da ide to ali jako jako sporo, a i ima slab magnet, onaj koji se koristi u nekim elementima za zatvaranje vrata...

Reply to
mali

Kutovi nisu obojani, samo su pomalo zamuæeni, poput blur efekta.

Reply to
mali

neki su i imali posebno naredbu za to, pa se onak zatreslo fino

Reply to
John Smithsonian

probaj iskljuciti tv iz struje i ostaviti ga prek noci recimo tak meni je to pomoglo

Reply to
John Smithsonian

sa zavojnicom za demagnetizaciju,

demagnetizaciju.

standby) mora se èuti kratki

ima problem.

A to ¹tima! Zbunio si me izrazom: PTC otpornik u primaru napajanja.... ( Ja bih napisao u mre¾nom dijelu)

Klasican kvar. To je se DEsilo i kod mog prijatljea MiroslAVA, KOJI inace radi u tvornici. Krepo ti je relej. Pozdrav! Prijatno!

Reply to
Mrmot

to nisam ja napisao :-)

Reply to