Quadro MW-AL20GE radi sve osim zagrijavanja u njoj!

Dakle, ako netko zna sto se dogodilo sa njom, molim da se javi..Treba malo podgrijavati hranice, vode, ali nista...gumbici svi rade, zapravo sve po osim zagrijavanja! Vi=E8an sam popravljanju ali ovo mi je strana zemlja, pa vas molim pomoc!

neki osigurac, magnetron!?

Pozz, narode!

Reply to
shuky

neki osigurac, magnetron!?

Pozz, narode! ð

Moja je imala iste simptome i bila je pregorila visokonaponska dioda. Otvoris i pogledas malo tamo uz kondenzator(e) mora biti jedna dioda koja je jednim krajem spojena na metalno kuciste mikrovalne - ako je ona u kratkom spoju zamijeni ju i trebalo bi biti OK.

Reply to
Hector

je

CL01-12

izgleda da je pokojna, neprovodi ni u jednom niti u drugom smjeru! Gdje da je nadjem i koliko cca. kosta!?

Hvala na savjetu!

Reply to
shuky

ako je dupla dioda nemo¾e¹ ju ni izmjeriti, provjeri jel ima osiguraè u kakovom bijelom okruglom zatvorenom kuèi¹tu tu kraj kondenzatora ,on je problem 70% mikrovalki

CL01-12

izgleda da je pokojna, neprovodi ni u jednom niti u drugom smjeru! Gdje da je nadjem i koliko cca. kosta!?

Hvala na savjetu!

Reply to
Tehnièar

CL01-12

izgleda da je pokojna, neprovodi ni u jednom niti u drugom smjeru! Gdje da je nadjem i koliko cca. kosta!?

Da je ona pokojna onda bi vodila u oba smjera - ovako ne bih rekao da je ona

Reply to
Hector

=B1tu tu

ja

kom

jep osigurac je, sada ga izvadio...njega ima gdje za kupiti? A zasto je krepao? da nije nesto iza njega mrknulo? Thnx!

Reply to
shuky

Te diode mikrovalke se ne ispituju obiènim univerzalcem.....

osiguraè mo¾e¹ dobiti original samo ako si serviser ili preko servisa, ali zalemi jednu licnu od ¾ica i to ti je to Da zna¹ cijenu osiguraèa u Electrolux mikrovalkama ¹tancao bi osiguraèe svaki dan Puno razloga:

-neravna podloga ¹to nije

-nekontinuiran raspored otvaranja i zatvaranja za¹titnih mikroprekidaèa vrata-najèe¹æi razlog

-naponski ¹picevi koji proðu filter u napajanju

-optereæenje magnetrona

-bla,bla,bla

Reply to
Tehnièar