DC napajanje 0-30v

trebalo bi mi univerzalno napajanje 0-30v, 2-3A... Pitanje, malo sam gledao po eBayu i vidim da se najde po 50-80USD + po?tarina..

E sad...glupo pitanje Cemu slu?i opcija pode?avanja struje ? OK podesim npr napon 9V i spojim ga na neki sklop...cemu podesavanje struje ? ili to mozda on mjeri struju koju tro?ilo koristi...

Reply to
DS

ima¹ i kod mene za 300 kn pa ako te zanima ...

Reply to
Goran

Ta opcija dobro doðe prilikom popravljanja ureðaja (primjerice pojaèala). Ako zna¹ koliku maksimalnu struju ureðaj vuèe, tu struju podesi¹ na napajanju. Time se malo osigura¹ da se ureðaj neæe jo¹ vi¹e pokvariti ako prilikom njegovog testiranja doðe do jo¹ nekog kvara. U sluèaju testiranja pojaèala mo¾e¹ staviti jo¹ manju struju od maksimalne pa mo¾e¹ biti siguran da u sluèaju novog kvara neæe izgoriti izlazni tranzistori (koji znaju biti jako skupi), ali mogu izgoriti neki drugi tranzistori, npr. tranzistori u ulaznom stupnju ili pobudni tranzistori.

Reply to
Slaven

a ovisi sto ti sve treba iz tog ranga?

Ako ti je dosta recimo 5V/12V/15V/16V/18V/19V/20V/22V/24V na do 100W to mozes lagano dobiti za ispod $23 (sa *ukljucenim* shippingom u HR)

npr.

ili okolica, ima ih hrpa...

A ovisi o cemu pricamo, da si dao link ili nesto... Pretpostavljam da bi mogao biti limiter max struje koju trosilo moze povuci.

--
Opinions above are GNU-copylefted.
Reply to

da drzi konstantno struju na koju namjestis.

OK podesim npr napon 9V i spojim

ako ti je potreban samo konstantan napon onda podesis na 9v a struju na max. Na displayu vidis kolika struja tece. al postoje stvari kojima treba biti konstantna struja (led, punjive baterije i druge stvari), onda kratko spojis zice i namjestis struju sa potom. kad spojis led ili bateriju uvijek ce teci ta struja a napon ce se mjenjati s promjenom unutarnjeg otpora baterije ili ako stavis vise led u seriju. a kad punis li ion baterije onda kombiniras CC i CV. odnosno, prvo namjestis maksimalni napon (4.2V po clanku) i spojis clanke. onda namjestis struju punjenja (ja stavim na 100mA clanke kojima je napon pao ispod 2V i na taj nacin ih cesto vratim u zivot).

ili to mozda on mjeri

i to radi

Reply to
Spuzva

Djelomièno toèno! Naime, struja æe ovisiti o otporu tro¹ila. Ako je otpor veæi, struja je definirana omovim zakonom ( i manja je od namje¹tene), a smanjenjem otpora dosti¾e namje¹tenu vrijednost limita, ali se SMANJUJE izlazni napon izvora....

zahvaljujem da prija¹njim postovima...

evo skuplja verzija:

ili 0-20V jeftinija

mi¹ljenja ??

Reply to
DS

Predla¾em prvog odavde.

Ovaj s ebaya bi te na kraju mogao ko¹tati vi¹e, s pdvom, carinskim tro¹kovima...

Reply to
Starpox

Dana Sun, 30 Oct 2011 02:03:46 +0100, vaso napisao/la je:

struja je definirana omovim zakonom ( i

limita, ali se SMANJUJE izlazni napon

tako je. zaboravio sam napisat maksimalnu struju

Reply to
Spuzva

Dana Sun, 30 Oct 2011 20:56:58 +0100, DS napisao/la je:

uzmi 30V 3A

Reply to
Spuzva

da moram priznat zanimljivo... kolko uopce ide gore, npr ako je roba+postarina 100usd..?

to bi mozda ispalo 130-140$

tro¹kovima...

Reply to
DS

Ako nije nastrana baba s brkovima ide 23% PDVa i 10% carine.

Reply to
Hombre

Da, zadnje vrijeme roba poprilicno kasni, kosooki prijatelji posalju robu i onda zapne u HR...A i opet kak velis, zavisi na kakvog idiota naides..

Reply to
DS

ja sam uzeo ovoga;

za 100kn

i ovoga:

za 150kn no dobro, to je bila posebna ponuda i prilika koju nisam smio niti htio propustiti... dakle; naðe se tu i tamo i ne¹to povoljnije....samo treba otvoriti oèi....kao ¹to sam ih imao otvorene kada sam kupovao puhalicu :)))))))))))

a ako ¾eli¹...imam jo¹ jedan 0-32V / 0-1.2A (ali mislim da ide i do

36V)....takoðer staro, ali sentimentalnost bi prevagnulo koji 200tinjak kuna...marka je, "Fuba-elektronik" ili tak nekaj; "Made in Germany"
Reply to
Gagi-9a6aag