FET bez diode trazim

Brza pretraga kataloga nije dala rezultata pa znalce molim za pomoc: trebam FET ili MOSFET tranzistor (N ili P - svejedno) koji nema onu antiparalelnu diodu. Radni napon nebitan, struja bar 1 A, pozeljno vise, disipacija bar 1 W. Izvedba kucista nebitna. I da je dobavljiv u "realnom vremenu", 2 komada su mi hitna.

Pozdrav, Damir

Reply to
DZ

mtech

Malo sam nju¹kao po forumima, vidim da su i drugi ¹irom svijete poku¹ali naæi isto - ne¹to ¹to ne postoji. U stvari postoji, ali na nivou nekoliko mA do najvi¹e 50 mA - JFET (BF245, 2N3819 itd.). Treba mi za preklapanje analognih signala veæe razine pa analogne IC sklopke tipa 4066 nisu primjenjive. Ah, izgleda da je dobar stari relej jo¹ uvijek dobar izbor u nekim situacijama.

Hvala za odgovor. Lijep pozdrav, Damir

Reply to
DZ

I mislio sam da ti za to treba. Ja takoðer radim neka predpojaèala i imam sliène probleme, u nekim situacijama gdje mi ej nivo signala ni¾i koristio sam 4052 multiplexer, on ti ide do max 16Vpp, jer mu je i takvo napajanje i kao audio sklopka je sasvim u redu, dok je 4066 isti kao ti mali BF245......

Probaj pogledati datasheet od DG444 od intersila, a i maxim ima nekoliko zanimljivih analognih muxova. Ovaj DG444 se napaja sa max +/-25V mislim i s obzirom da je veèina audia na +/-15V trebao bi biti ok, nisam ga nikad koristio, ali znam neke sony processore koji koriste to i naravno radi besprijekorno.....dok naj novije generacije istih sony processora s kojima radim koriste minijaturne releje, ima¹ mali takamisawa NA12W i oni rade odlièno za audio, njih koristim kad mi treba preklapati negdje gdje mi se neda ili nema prostora za slagati logiku koja upravlja multiplexerom.

Reply to
mtech

I ja sam nabasao na maxim, na tren sam se poveselio. No, nema dostupnih datasheetova bez legitimiranja kod njih za ¹to ti to treba, a unaprijed se ograðuju da postoji moguænost da ti ga neæe poslati. Oèito rade samo sa ozbiljnim (velikim) kupcima. Idem vidjeti DG444.

Reply to
DZ

Tebi je problem napon ili struja? Sa 4066 se moze preklapati signal veci od napona napajanja ali moras koristiti 2 sekcije i opamp u invert. spoju (virtualna masa). Ako je struja problem onda spoji 2 mosfeta u seriju (G na G i S na S i s ove tocke 100K na masu) i tako anuliraj utjecaj diode.

Kako bi se ponasali opto releji, recimo HSR412? f

Reply to
Filip Lolic

Efektivni napon je oko 1,5 V, ali je crest faktor oko 5. Efektivna struja je oko 0,3 A uz isti crest faktor. Struja je problem kod upotrebe JFETA. JFET je dobar jer se pona¹a kao (uvjetno) dvosmjerna komponenta, dok je MOSFET polariziran.

4066 , 4052 i JFET tranzistori su mi naponski OK, no Ron im je reda 100 ohm, èak kad ih vi¹e stavim paralelno - nedovoljno.

Daj molim te stavi skicu ovog spoja na binse, nisam siguran da sam dobro shvatio ideju.

Reply to
DZ

Odlièna komponenta, no struja mi je premala.

Reply to
DZ

Proguglaj "solid-state relay", ima toga i do 20-30A...

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

Bilo bi lijepo da je tako jednostavno :))) Takve komponente su bazirane na tiristorima i triacima, namjena za rad sa mre¾nim naponima i aplikacijama. A meni treba za rad sa analognim signalima velikog dinamièkog raspona.

Reply to
DZ

Kad je takva situacija u pitanju mislim da ti je ipak najbolje rije¹enje minijaturni relej kao onaj ¹to sam ti napisao.....

Reply to
mtech

Da, upotrijebiti æu te releje. Kakva je dobavljivost istih kod nas, osim eBay-a?

Reply to
DZ

sa svim datasheet-ovima... i hoæe poslati i 1 komad. npr.

Dado

Nije dostupno ba¹ sve, neke stvari idu samo uz odobrenje. Npr:

a ja sam to brzopleto uzeo zdravo za gotovo i ekstrapolirao na sve MAX datasheetove.

Hvala ti, dostupno je ono ¹to mi treba.

Reply to
DZ

Ne¹to iz ove kolekcije:

Na ¾alost, RY je po dimenzijama isto ¹to i TRK2223, a tih imam za dvije lopate jo¹ iz doba Iskre. Ima¹ li mo¾da NA?

Pozdrav, Damir

Reply to
DZ

Stavio sam, subject je AC mosfet switch.

Tvrdnja nije 100% to?na - naime, osim Triac/Tiristor SSR-a, postoje i oni bazirani na MOSFET-ima (obi?no za manje napone). Recimo, ovako ne?to:

$file/CPC1709.pdf

--
- while (1);

"I don't believe anything I hear and only half of what I see..."
Reply to
while(1);

postoje i

ovako

Odli=C4=8Dna komponenta za DC aplikacije, ja sam tra=C5=BEio ne=C5=A1to = za izmjeni=C4=8Dne signale bez ikakve DC komponente.

Reply to
DZ