VRT disk tra¾im

©to novije godi¹te kupujem.Javiti na mail.
Reply to
gibac

ja sam isto zainteresiran za CD. Ivan

Reply to
Ivan

Ja isto.

Reply to
Piko

Verzija 2005 je za¹tiæena i nemo¾e se iskopirat!

Reply to
Joje

Imam verziju 2001. Ona radi i sa kopije.

Reply to
Joje

Sve je moguæe, ako tko ima original i voljan ga je iznajmiti na 1 dan ja æu ga iskopirati i onda free VRT for evryone :)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Imam ja original, istina nje moj ali je u mene. Reci kako da ga iskopiram i dobi¹ ga po¹tom iskopiranog badava! Proba sam veæinu programa: Nero, Alcohol i preko imagea ali ni¹t. Iskopirani cd se mo¾e instalirat ali na pri prvom pokretanju programa tra¾i se nekakva ajmo reæi autorizacija i tu pada bilo koja kopija. Samo originalni cd prolazi.

Reply to
Joje

U poruci:djob96$cma$ snipped-for-privacy@bagan.srce.hr, Joje je napisao/la:

: Verzija 2005 je za¹tiæena i nemo¾e se iskopirat!

Ja imam 2004 i crack i sve, pa...

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

mi je 4 kopije mislim da s alcoholom i prilikom instalacije potrebno je na¹krabati neke bedastoæe u prozor registracije i te klik na print/fax ak to ne napravim ne igra-ka¾e da umetnem orginalni disk.

Reply to
kristian

jel mo¾e kakva predbilje¾ba ili???

(btw; imam vrt2k koji ide sa Alcoholom)

Reply to
Gagi-9a6aag

tra¾i se nekakva ajmo reæi autorizacija i tu pada bilo koja

a da proba¹ iz uèitanog imagea instalirati!!!???

meni to zna upaliti!!

napravi¹ image sa originala, (mislim da je *.MDF extenzije)......u Alcoholu

1.3.9.315 ili sl. i taj image uèita¹ u Alcoholov VIRTUAL DRIVE (scsivax dvd rom) .....i pokrene¹ instalaciju sa tog virtualnog cd-roma!...pa kad te tra¾i verifikaciju medija...automatski æe èitati taj uèitani image u virtualni drive!!

ako to prodje...snimi¹ na isti CD medij Alcohol (sa crackom naravno) image VRTa i eventualno malo uputstvo (za lajbeke)

....meni mo¾e¹ poslati samo image na CDu... ja budem platio po¹tarinu,bez brige!! :)))

Reply to
Gagi-9a6aag

Hehe mene dr¾i nostalgija pa imam jedan soft stari, ukinut davno za kojeg sam siguran da bi radilo.

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Probaæu, ako upali dobi¹ ga sigurno! Proba jesam image preko Nere i instalaciju preko virtual drivea ali nije i¹lo. Budem sutra proba kako si naveo...

Reply to
Joje

U poruci:djppqt$70q$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, Gagi-9a6aag je napisao/la:

: jel mo¾e kakva predbilje¾ba ili???

Mogu ti ga snimiti, nije bad. Javi se na mail radi detalja.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Ja san nekako dosa do kopije vrt 2004 ali kad ga instaliran i pokrenem javi mi da stavin original ? Jel mi mo¾e¹ samo reæ u èemu je ¹tos, jeli treba nekakav crack ili .. ?

Reply to
filip brnièeviæ

U poruci: dr573p$equ$ snipped-for-privacy@sunce.iskon.hr, filip brnièeviæ je napisao/la:

: Ja san nekako dosa do kopije vrt 2004 ali kad ga instaliran i : pokrenem javi mi da stavin original ? Jel mi mo¾e¹ samo reæ u èemu : je ¹tos, jeli treba nekakav crack ili .. ?

Tocno to se dogadalo i frendu. Zna se pojaviti na grupi pod nickom: "-Rio-". Vise se bas i ne sijcam tocno zakaj mu je to bilo, al, znam da je bilo nekaj sa nacinom snimanja CD-a.

Probaj ga naci, pa ga pitati na mail kaj mu je pomoglo. Ili mi se javi na mail, pa ti dam njegov mail.

-- Tihomir Krizan

Reply to