=?iso-8859-2?Q?Tra=BEim?=

...ove triac-e: TIC225M ili BTA08600SW ---Hitno!!!!!!!!!!!

Reply to
JuKi

: ...ove triac-e: : TIC225M ili BTA08600SW ---Hitno!!!!!!!!!!!

Ovaj zadnji imas u chipotci.

BTW. Slobodno stavisi i BTA16-600 ili BTA12-600 ili slicno.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Pripazi samo da ti nijedan pin nije spojen na kuæi¹te koje je opet na nekom hladnjaku spojenom na masu. Bar mislim da sam ja imao taj zajeb. Usporedi ih da nebi bilo neugodnih efekata ako rade sa mre¾nim naponom 220V. Pozdrav.

Reply to
Dilan Dog

[...]

BTA serija trijaka je izolirana od hladnjak/kucista, tako da nema problema. BTB ima srdnju nogicu na kucistu trijaka.

-- Tihomir Krizan

Reply to

Morao sam potra¾iti za¹to sam dao tu napomenu i na¹ao sam da su mi poslali zamjenu za neke trijke iz Light Showa koji su imali spojen srednji pin sa hladnjakom unazad par godina. Jedino se nemogu sjetiti gdje sam naruèio iako se dobro sjeæam da su rekli da je to zamjena. Pozdrav.

Reply to
Dilan Dog