Tra¾im...

...nekog dobrovoljca da mi napravi napajanje za komp na 12V (auto)(ATX), platim kolko treba...(i vi¹e:). Javite se na mail...

Reply to
domagoj

vidjeh na googleu na nekom siteu orginal ATX napajanje, ugradbeno, u ki¹tru raèunala....samo nema 220 euro ¹teker nego ¹eraf-kleme za spojiti na 12V

mislim da ko¹ta oko 50tak eura...MAX ...i oko 200-300W je max!!

Reply to
Gagi

... Nekak bi radije da to ne putuje prek atlantika i nekak mi sitno zgleda za

300W
Reply to
Domagoj

...khm, ne citam, 120W, to mi je premalo, ajde, tko ce mi to napravit ak vi necete :)

Reply to
Domagoj

za

vi

Pitaj .::Tihi::.-ja s ove grupe, on ih je napravio nekoliko. Snaga uopce nije problem, 300, 400, 500W mozda. Sve u standardnom ATX kucistu. Naravno, ako on sad ima vremena za to jer su ispitni rokovi na faxu.

Pozdrav!

-Rio-

Reply to
-Rio-

By Tihi: ...Trenutno sam jako u guzvi - dolazi drugi mjesec, pa moram par ispita dati i tak to. ...

:) Samo sam nestrpljiv, onda æu prièekati...Hvala :)

Reply to
Domagoj

al nitko nema nikakvu pribliznu shemu ili link??

Reply to
Mystique

Mores ovak raditi(semu si modificiras tako da tebi pase).

A mores raditi boot,back konvertore npr s MC34063(ima u datasheetu sema).

Reply to
fire

domagoj je napisao/la:

: ...nekog dobrovoljca da mi napravi napajanje za komp na 12V : (auto)(ATX), platim kolko treba...(i vi¹e:). Javite se na mail...

Joj, samo da mi dan traje malo vise, pa da mogu lemiti! :)

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Provjeri R10 i njegova lemna mjesta...

sve

Koji broj SE?

Reply to
Vaso

Ta shema na elektronika.ba nije ova o kojoj se raspravlja...

Reply to
Vaso

Ili si spojio na preveliki napon, ili ti je R10 manje vrijednosti od navedene, recimo 100 ili 10 oma?

Reply to
Vaso