Vrijednost kondnzatora

Imam kondenzator na kojem pi¹u slijedeæe vrijednosti

335J 250VMPP

zanima me koje je vrijednosti taj kondnzator i ¹ta konkretno znaèe gore naveden oznake. Kondenzator je iz monitora i poluraspadnut je..

Mladen

Reply to
Mladen Kri¾anec

3.3 mikro Farada/250Vpp J je tolerancija.
Reply to
Damir
33 su ti prva dva broja, a treci broj 5 je broj nula koje dodajes i sve ti je izrazeno u pF, ostalo ti je Damir rekao
Reply to
John Smith