regulator napona za alternator

Nedavno sam kupio novi regulator napona za alternator, meðutim ne znam kako ga spojiti. Da li se kontrolna lampica preko koje dobiva pobudu ide u seriju sa jednom od faza. oznake na regulatoru idu ovim redom, usput da li netko zna ¹to znaèe?

G B+ G L R C

Znam da je B+ baterija plus i da je to direktna struja iz akumulatora ali ¹to znaèe oznake G, L, R, C. Regler je frme Sanel ali na njihov web ne mogu.

Reply to
Goran Mi¹kulin