Tv sony,kvar?

Jednog dana jednostavno nije bilo slike,a ton je bio "nazoèan".Odvede ga majstor u servis i uze nam 300 kuniæa i usput nas obavjesti da smo "postali majka" tj. ekran jo¹ malo pa pokojnik.A teve star samo 4 godine..¹mrc Sad nam je slika sve blijeða i nekako zelenija i ponovo blinka crvena lampica sama od sebe a kad ga upalimo popu¹imo cigaretu dok doðe slika. Da li netko ima savjet ¹to da radimo? hvala i pozdrav

Reply to
Arjuna

Lupaj po elkonima u mre¾i.... Po redu, ¹to veæi to sumljiviji,.... Mislim ne doslovno---- mijenjaj!!!

npr. 3300uF/50V

"postali

Reply to
Hacker

BTW jednog takovog "pokojnika" sa slabim ekranom sam imao jo¹ 20 godina.

"postali

Reply to
Hacker

Ovo sam vec komentirao nekoliko puta na grupi. Sonijevi ekrani (made in spain i sl.) odlaze nakon otprilike 10.000 radnih sati (prosjek 4 godine ili manje). Oni ne odlaze potpuno, dogodi se da se zbog starenja razidju "jacine" topova van dopustene tolerancije. Tada nastupa Sonijeva elektronika (neuobicajena u drugim markama tv-a) i iskljucuje ekran potpuno. Malo se moze utjecati na pojavljivanje slike drkajuci po G2, ali to je nikakva pomoc. Moze se i regenerirati ekran ali isto vrlo kratkotrajno produljenje zivota.

Moj savjet, kada vam na Soniju treba duze vrijeme da dodje slika, ne nosite ga u servis nego u reciklazno dvoriste :), to ce vam biti najjeftinija varijanta.

pozdrav

Reply to
stef

site=20

made in Spain. Nakon godine i tjedan dana rikne slika.Nazovem servis i=20 vele 3000kn za ekran. Garancija naravno istekla prije tjedan dana pa kaj =

ho=E6u ? da mi badava to poprave? Odnesem u servis kod frenda, izmjeri=20 emisiju topova od 10%. Regenerira topove i navu=E8e ih na 30%.=20 Prijateljski savjet servisera (frend) prodaj =B9to prije. Radio jo=B9 god= inu=20 dana sa kontrolama nabrijanim na maximum i izdahnuo. Zavr=B9io na recikla= =BEi. Naravou=E8enje: Zajebi firmu koja najvi=B9e zara=F0uje na igrama za igra=E8= ke=20 (playstation). Nikad vi=B9e Sony u moju ku=E6u. P.S. Ni broadcast kamere im nisu nekaj naro=E8ito.

Reply to
briglja

Sony 29FX66 radi od 30.09.2003 u prosjeku 16 sati dnevno 760 dana ¹to je oko

12000 sati rada nema re¹ke. Mo¾da nije dobro hlaðenje negdje u rupi eadi pa naravno nemo¾e normalno radit, kod mene slika odlièna gledam satelitske programe 80 % vremena.

nosite

made in Spain. Nakon godine i tjedan dana rikne slika.Nazovem servis i vele 3000kn za ekran. Garancija naravno istekla prije tjedan dana pa kaj hoæu ? da mi badava to poprave? Odnesem u servis kod frenda, izmjeri emisiju topova od 10%. Regenerira topove i navuèe ih na 30%. Prijateljski savjet servisera (frend) prodaj ¹to prije. Radio jo¹ godinu dana sa kontrolama nabrijanim na maximum i izdahnuo. Zavr¹io na recikla¾i. Naravouèenje: Zajebi firmu koja najvi¹e zaraðuje na igrama za igraèke (playstation). Nikad vi¹e Sony u moju kuæu. P.S. Ni broadcast kamere im nisu nekaj naroèito.

Reply to
pajo

Reply to
Monika