SONY TV

Rijec je o sonyu kv -27xr d na ekranu prevladava samo zelena boja i slika je malo izoblicena u obliku romba.vidi se duplo tj na 1.hrt imam dvije oznake programa(nije refleksija tj duhovi) na plocici ekrana sam nasao jedan jc 501 koji je neispravan i zamijenio ga novim bc 237. no nista se sa slikom nije promijenilo. otpojio sam pinove konektora za crvenu plavu i zelenu i svaku boju kratko spojio na masu i svaka boja svjetlila je naravno zeleno.s tim da je zelena imala normalnu sliku jaku i sa povratnim linijama dok je slika kod drugih boja bila izoblicena sve to mi govori da je ekran neispravan ali ....ipak nisam 100% siguran pa ak moze savjet. hvala

Reply to
kristian

Mozda bi pomogla regeneracija ekrana Ivan

refleksija

Reply to
Ivan

Kolko posto si siguran? Kod Sony-a sve sumnje na ekran od 1-100% mozes slobodno zaokruziti na 100%. Cini mi se da i Kinezi imaju bolje ekrane od njih :(

Reply to
stef

I moj KVE29.. je veæ tri tjedna na popravku kod ovla?tenog Sony servisa ali neznaju kaj je. Imamo je zelene crte na zelenoj podlozi, slika se jedva nazirala ispod. To mi se pojavilo prije dvije godine, pa prije 2 mjeseca i rije?ilo se samo prelotavanjem ploèica. Meðutim, sad sam ga odnio u servis, ali jo? nema rezultata.

Reply to
=?windows-1250?Q?Kre=9Ao?=