visezilni koax kabel?

imam mini kameru za nadzor sa patrljkom od 20 cm kabla i trebao bi to produziti, pa bi trebao 2 ili 3 zilni kabel sa oklopom (ton i nije bitan) Jel ima toga u ZG?

Reply to
Bo

bitan)

Koliko metara?

Radiæe na toliko metara?

radilo je na obicnom tvrdom jednolicnastom 4-zilnom kablu od 10 m, uz dosta bruma na zvuku, ali je slika OK

Reply to
Bo

Ima¹ u chipoteci neke jeftine signalne kabele Licy, ima ih po 4, 8,

10....¾ica + oplet....ja sam ih koristio sa RS232 i jo¹ neke signalne vodove i ok je radilo.
Reply to
mtech