koaksialni kabel KOKA2005

Pozdrav svima, imam koaksijalni kabel KOKA2005. Na njega moram nalemiti drugi kabel. Vruci kraj koaksijalnog kabla sam normalno zalemio za ovaj drugi kabel. Medjutim, oplet koaksijalnog kabla je vjerojatno pokositreni, uglavnom, nije bakreni vec je onako srebrni, i lem mi se za to ne lovi. Da li postoji nacin da se lem uhvati za to? kako? Ako ne postoji nacin da se to lemi, na koji nacin spojiti taj oplet na drugi, bakreni kabel? To ce biti izolirano naravno, ali vani, po tom spoju ce padati kisa, snijeg, sunce,...

--
Marin Braliæ
Reply to

To se radi sa 2 F konektora i spojnica.Nakon toga sve zamota¹ sa vulk trakom.

Reply to
zdr

Ma nisam objasnio tocno sto radim pa... Znaci, imam wireless ip kameru, koja ima svoja adapter za napajanje. Posto mi je kabel tog adaptera prekratki, odrezao sam kabel adaptera, i nadostukao ga ovim koka kabelom. Taj koka mi je prije bio od satelitske, nju ne koristim, a kameru sam postavio na nosac satelitske, adapter unutra na mjesto gdje je bio receiver, a sve je povezao ovaj koka... Ne mogu ga zamijeniti nekim kvaliettnijim kabelom za napajanje, moram koristiti njega. Dakle, trebam cim kvalitetnije napraviti spoj koaksialnog kabla sa ovim kabelom od adaptera napajanja... Kako to napraviti? Stvar je u tome da sam vruci kraj zalemio, ovaj oplet samo uvio, izolirao i radilo je cca 2 mjeseca. Medjutim, od danas mi ir ne radi. Pise na foscam stranicama da ako se ovaj dc kabel dostukava i ako je predugi kabel, da prvo taj ir dio pocne zezati jer on trosi kao dosta struje... Tako da je valjda o toga, pa bih prvo te spojeve probao rijesiti... Dakle? :-)

--
Marin Bralic via iPad
Reply to

Dakle, koristis koaks samo za napajanje, ne i za signal? Luster klema za oplet, zalemis centralni vodic, sva skupa prevuces samoskupljajucim cijevi ili vulkanizirajucom trakom... Plast bi ustvari mogao i obuhvatiti obujmicom, kao sto vodoinstalateri spajaju zemlju na pipu...

Reply to
Sinisa Platz

Zalotaj samo srednji vod. Prije toga oguli jedno 10 cm izolacije sa opleta, i oplet zasuèi, tako da mozes odrezat jedno 7cm srednje zice sa svojom izolacijom, na oba kabla. Sad zalemis srednje zice, i izoliras. sa svake strane imas viska zasukane pletenice, prvo jednu rastegnes, a onda preko nje drugu. To izoliras termobuzirom, a jos ako namazes nekim ljepilom, drzi bolje od ne precvikanog kabla jer se oplete meðusobno stisne termobuzir. Ja tako nadostukam kabel, ili predjem sa tanjeg na deblji kroz koji ide i do nekoliko gigaherca. Swr je bolji nego sa prikljucnicama i umetcima.

Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosjeèni umovi raspravljaju o dogaðajima
Niski umovi raspravljaju o ljudima
                                               Sokrat
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx
Reply to
Petar Bjelèiæ

Slabo lemilo? Slabo oèi¹æeno jer je dobro oksidiralo? Probaj oèistiti s malo sone kiseline....

Ma nije problem ni u lemilici, a nije ni oksidiralo, lijepe ciste su zice od opleta... Jednostavno lem onako u kapljicama ostaje na tom opletu, mislim da je to necim tretirani oplet, jednostavno se ne prima lem za to. I bijele je boje, nije bakreni... Najbolji spoj bi mi bio da uspijem zalemiti, ali eto, ne lovi se...

Reply to
Marin Braliæ

Ovo je u redu da spajam dva coaxa, ali ja moram spojiti jedan coax i jedan obicni dvozilni kabel od tog power adaptera od kamere, to je dost tanka zica,... tako da ne mogu na ovaj nacin... Stavili su u taj adapter dost tanku zicu, izgubi mi se u onom opletu :-)

Reply to
Marin Braliæ

Ovo s luster klemom mi je jasno, probat cu tako. Ovo s vodoinstalaterom, pipom, obujmicom, mi nije jasno... Kako to spajaju obujmicom, to nisam vidio... A ne mogu niti doma pogledati, jer mi pipe nisu uzemljene... Uzemljene su jedino preko vode i vodovodne cijevi :-)

Reply to
Marin Braliæ

Ako je pokraj opleta nesto slicno alu foliji onda je obicno i oplet od istog materijala tako da sumnjam da ces ista zalemiti.

Ja sam to rijesio tako da sam skinuo preko deset cm vanjske izolacije sa novih kabela, i povukao oplet na stranu bez da ga raspetljam. Nakon toga sam spojio i izolirao srednji dio tako da bude iste debljine kao i ostatak kabela. Na kraju sam uzeo oplet sa starog bakrenog koaksijalca, povukao natrag oplete sa novih kabela i u cijeloj duzini ih omotao sa starim bakrenim opletom, te preko svega stavio izolirku...

--
Pozdrav,
Walter

Da, kabel ima tu alu foliju... Ovaj tvoj nacin mi je ok ako se preko tog stukanog kabla i dalje misli prenositi signal. Medjutim, ja cu to koristiti samo za napajanje, pa mislim da mi je najbolja ona predlozena solucija s luster klemom... Kad vijak stisne kabel, nema ispod njega valjda vise oksidacije...

--
Marin Bralic via iPhone
Reply to

Dobar je i za struju jer se ostvari velika povrsina kontakta, samo bi moglo biti problema sa oksidacijom ovisno o materijalima/uvjetima...

Bolje je imati sto vise kontakta, pa kada sam spajao struju sa klemama uzeo sam vecu klemu u koju tijesno stanu obje zice odjedanput. Zice sam gurnuo skroz kroz klemu od pocetka do kraja (svaku sa svoje strane), tako da su imale kontakt cijelom duljinom zice i tijela kleme, te su bile pritegnute sa oba vijka. Ovako nekako: ===V=========V=== klema zica 1 ------------------------------ -------------------------------- zica 2 =================

--
Pozdrav,
Walter

Ti i oni koji su ti odgovorili trebali bi uzet magnet i pribli¾it ga opletu pa vidjet da nije sluèajno magnetièan tj. ¾eljezni i da je to razlog za¹to se ne mo¾e zalemiti.

Reply to
Hombre

I nikom nije palo na pamet da je oplet od aluminijske licne? :-)

Reply to
Darko_swl

Evo par slika pa æe¹ dobiti ideju kako spojnicu (F) iskoristiti samo za spajanje ALU-opleta koaksijalca.

Darko_swl

Ok, od cega god da je, da li se to onda na ikoji nacin da lemiti? Ili da spajam na luster klemu i gotovo?

--
Marin Bralic via iPad
Reply to

Zahvaljujem puno. Da li se na f konektor moze lemiti? Ili moram f konektor nasrafiti na kabel s jedne strane, s druge strane f konektor nasrafiti na nesto bakreno, i onda tek za to lemiti? To su mi onda cak dva nelemljena spoja... Zasto kad vec moram f konektor srafiti na kabel, ne spojiti s luster klemom? Ako idem na opciju s luster klemom, imam spoj na vijak. Ali ovako, s f konektorom, isto imam cak dva "spoja na vijak" ...

--
Marin Bralic via iPad
Reply to

OK ono je samo primjer kako istoristiti "spojnicu" za dobar spoj opleta. Ako sam dobro shvatio tebi treba osim spoja dva kabla jo¹ i napon za kameru. To neki nazivaju "coaxial bias-tee", najbolje je napraviti malu kutijicu sa konektorima i unutra napraviti "spoj" koaksa i napajanja. Npr:

ili u guglo-slike ubacis npr "RF bias-tee" i suguran sam da æe¹ napraviti ne¹to pametnije od luster kleme.

Reply to
Darko_swl

Malo sam valjda bio nejasan, evo da pojasnim. Dakle, radi se o bezicnoj ip kameri, dakle, za nju ne treba nikakav kabel za signal... Njoj treba samo napajanje, 12v max 2a. Da joj dovedem tih 12v, ja koristim taj coax koji znam da nije ideal za napajanje, ali otompotom, nemam druge. Dakle, taj coax koristim samo za napajanje, 12v. Zato ga i trebam dospojiti na obicni dvozilni kabel od kamere, i taj spoj me muci. Da li je ipak za to najbolja luster klema?

--
Marin Bralic via iPhone
Reply to

:)

Je !

a kad je veæ "be¾ièna" onda malo zakompliciraj stvar postavi mali FN-panel, baterije i stvar je poptuno vajrles ! ;-)

Reply to
Darko_swl