vga 9 pin - 15 pin

Stara cnc masina ima monitor spojen preko 9 pinskog (RS232 like) konektora. Monitor je umro. Ja bih zamijenio monitor sa nekim novijim LCDom. Neki pinout

9-15 sam nasao na netu. Sto bi me jos moglo iznenaditi?

Danijel

Reply to
Daneeyel

Daj jo¹ neki podatak o monitoru (model, proizvoðaè).

//Marin

Reply to
Marin

9-15

Stari monitor je monokromatski? Onda ima¹ izbor: Karakteri na novom æe biti R, G ili B, ili æe¹ sva tri spojiti paralelno, i imati bijele karaktere ( ili kombinacija po dvije od tri boje)....

Nije valjda da ima¹ nesreæu pa ne pa¹u H i V sinkro-impulsi.... Zna¹ li na kojoj H/V frekvenciji je radio stari monitor?

9-15

Ako si potpuno siguran da se radi o VGA monitoru/kartici ne bi trebalo biti problema jer su glavni signali isti:

Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Iako je vjerojatnije da se radi o CGA ili hercules monitoru f

Reply to
filiplolicREMOVE

Reci koje dijagonale je monitor i za koju CNC napravu i imat æe¹ rije¹em monitor. bilo crt ili lcd. Npr. Heidenhain , Siemens , Philips (Maho, prvomajska itd), Fanuc , Mitsubishi ,Okuma ,Emco ,Hurco ,ECS , itd , itd. Imam rije¹enja za sve video standarde i za sve dijagonale monitora. Monitor je sa ili bez ugradnje i sa garancijom ( u sluæaju ugradnje). Ako treba¹ monitor postaj replay na mail.

Ove dolje ideje mo¾e¹ zaboraviti.

Reply to
Autel

9-15

Chupo
Reply to
Chupo

"Marin" wrote in news:k3hmfv$mkj$ snipped-for-privacy@news.metronet.hr:

Ovo je zasad jedini podatak koji imam.

Morbidelli Author 510

18/09/92

Danijel

Reply to
Daneeyel

Stari monitor je (nisam skroz zicer, no 75%) u boji. Kvar monitora se manifestira na nacin da se je slika prosirila, pobijelila, te je mutna i necitljiva.

Do monitora jos nisam dolazio, jer treba pola masine raskopati.

Danijel

Reply to
Daneeyel

Slozio sam kabel prema ovome linku, provjerio pinout tri puta, no monitor se ne budi. :(

Danijel

Reply to
Daneeyel

Nisam siguran, moram se baciti na raskapanje do kraja. Nekako sam se nadao da ce kabel 9-15 raditi. :)

Danijel

Reply to
Daneeyel

"Autel" wrote in news:k3htlh$fp6$ snipped-for-privacy@ls237.t-com.hr:

Stroj je Morbidelli, model Author 510, dijagonala monitora je cca 13".

Danijel

Reply to
Daneeyel

Nema¹ sreæe! Mo¾da ne pa¹u frekvencije, a mo¾da i/ili polariteti sinkro-impulsa..... Mo¾e¹ li osciloskopom provjeriti kakve signale daje stroj na 9-pin konektoru?

:)))

Mogu ti ponuditi novi lcd 12" ili rabljeni Siemensov za taj morbideli. Usput gdje se nalazi stolarska radionica sa tim strojem ???

Reply to
Autel

Eh. Osciloskop? Da, da..... Nazalost ne mogu. Jos si ga nisam pribavio.

Danijel

Reply to
Daneeyel

Ajd znati¾eljnima reci o kakvom je originalnom monitoru rijeè. CGA/EGA?

//Marin

Reply to
Marin

eh ti bi sad htio bas to doznati... dodji na hrelic kad bude slijedeca rasprodaja i kupi monitor po "akcijskoj cijeni" pa analiziraj sam kakav je monitor... bas svasta... ;-)

pozdrav

Reply to
Fastah

Ma polako zatvaram butigu. Pro¹li vikend kupio GameBoy sa Tetrisom i brijem da je to to.

//Marin

P.S. Eventualno gazim rijeè zbog HP kalkulatora. Ili monitora za IBM 5160 :)

Reply to
Marin

znaci MDA iliti Hercules...

hvala