Uzemljenje lemilice - da ili ne?

meni je jednom bio i kad sam lemio nesto prdnul mi je osigurac i vrh lemilice....lemil sam nekaj pod naponom. Iz sigurnosnih razloga je bolje uzemljiti, al iz prakticnih bas i nije. Sam odluci...

Kresimir Pecnik

"..:: Tihi ::.."

Nije pametno, a koji put je potrebno, ovisno o situaciji pa sam si ja tak i slo¾io uzemljenje, da ga spajam po potrebi preko sklopke. Naravno ako uzemljenje nevalja iz bilo kojeg razloga, mo¾e¹ imati vi¹e ¹tete nego koristi.

Reply to
miha

Meni su obadvije stanice uzemljene ( tako su i bile).

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

stavi paar sto Kohma sa vrha na masu, za ESD statiku dosta a opet nebus nista skurio ako sa tako uzemljenim vrhom nekaj dodirnes... Z

Reply to
zega

Posjedujem lemnu stanicu. Dosta sam ju rastavljao i vidio sam da je stavljen samo trafo 220 na vise sekundara (sa 24 se napaja sama lemilica). Al, vrh lemilice nije uopce uzemljen.

Dosta lako mogu izvesti da ga sam uzemljim, al, nisam najsigurniji dal je to pametno.

Kaj vi mislite?

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

U poruci: e0ic2e$kbd$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Kresimir Pecnik je napisao/la:

: meni je jednom bio i kad sam lemio nesto prdnul mi je osigurac i vrh : lemilice....lemil sam nekaj pod naponom. Iz sigurnosnih razloga je : bolje uzemljiti, al iz prakticnih bas i nije. Sam odluci...

E, tocno tu dvojbu imam i sam. Zato sam i pitao jer nisam dosta pametan. :)

Ma, mislim da ce ostati kako je - neuzemljena.

-- Tihomir Krizan

Reply to

U poruci: e0j720$ln2$ snipped-for-privacy@news1.carnet.hr, zega je napisao/la:

: stavi paar sto Kohma sa vrha na masu, za ESD statiku dosta a opet : nebus nista skurio ako sa tako uzemljenim vrhom nekaj dodirnes... : Z

E, ova mi se ideja jako svida!

Tak i bude!

THX svima!

-- Tihomir Krizan