Nevaljalo uzemljenje!

Pozdrav svima!

Primjetio sam neki dan da mi je kuciste od kompa pod naponom. Kad sam slucajno mokrom rukom pipnuo, pukla me struja! Sto je najgore nije samo komp pod naponom, nego svi uzemljeni uredjaji (frizider, ves-masina, bojler)

Onda sam iso malo provjerit sto ne stima, uzeo ispitivac i metnem ga na uzemljenje na uticnici i pokaze da ima napona.

Zna li netko kako bi se to dalo popravit? I jel to opasno, ili nije tako vazno?

PS. Problem je sto stanujem u zgradi, tak da nemogu bas puno napravit. Provjerio sam i kod susjeda, i kod njega pod naponom!

Reply to
matija5513

Vas "stanodavac" vas se zeli rijesiti...

Reply to
BladeRunner

Zgrada mora poslati svog predstavnika po elektrièare koji znaju otkloniti kvar. Iz sredstava prièuve platiti æete raèun.

U protivnom ako netko slaba srca ne pogine od strujnog udara moguæe su i razne druge nezgodancije mehanièke prirode kad se osjeti lagani strujni udar. Ljudi se obièno trgnu pa bude sva¹ta. Nije za igrati se. Zovite elektrièare.

Reply to
miha

LOL :)))

Mene se nece tako lako rjesit... Na razvodnoj ploci precvikam zicu od uzemljenja :) Ili ako netko ima bolju ideju...

Reply to
matija5513

Ja imam komp i zivim u kuci (u prizemlju :) i isto mi se javlja taj problem. Kad taknem kuciste i sipku od radijatora, ima me posvuda. :)

Reply to
Aleks

Na racunaru nista. Nemas uzemljenje ili nije kako valja. Po zivot nije opasno, ali jeste neprijatno. :)

--
Exeeej! Vi i dalje citate moj sig! :)
Reply to