usviravanje audio kabla... ;->>>

da, ali bakar ima onu jednu notu topline i transparentnosti u zvuku dok srebro vi¹e vuæe na sterilan, hladan zvuk... :DDD

Reply to
Dado

Za ovo bi moj stari rekao 'lako je ¹i¹ati, treba ovce naæi' :))

Reply to
coin

A ne, ne, nisi u pravu, tih 100m su usvirani vec godinama. Znaci, samo ako ti HEP prespoji danas struju u novu kucu, ni u ludilu ne smijes upalit opremu slijedeca 24 h, jer ce te bolit usi i dusa. A kineska roba uuuu-svira po defaultu.

Reply to
Kuki

Sad sam shvatil... c(ovjec(e koji shit! Ako "usviram" RF kabel na SSB, nec'e raditi na FMu!!! CW jo? gore...

:)

Pozdrav!

Tomy, 9A5ALL

Reply to
Tomy_9A5ALL

Tomy a zamisli sto se sve dogada u digitalijama bus vise dobio input neg output !? poz. Stjepan

Reply to
9a2te

Prije nego pocnem gromoglasno smijat se neka netko pita nekog audio experta s Berklee-a il MIT-a da li ima imalo istine u "usviravanju" :))

Reply to
BladeRunner

a sto je sa zlatom ili pak platinom ? kako oni vuce ? :D :D :D

Reply to
grizli

Ako ima covjeka koji zeli kupit takav kabel za 80 000 kn... NARAVNO da ima istine... , na kraju jedina istina je lova koju zaradis :D(pogotovo u americi)

Reply to
grizli

Deèki, svaka roba ko¹ta onoliko koliko je netko spreman za nju platiti. u toj cijeni stavka materijala ba¹ i nije velika. Koliko vas i koliko love je spremno dati za rabljene ¾enske gaæe???????????? Ali ako je te gaæe nosila Marilyn Monroe onda je to druga prièa. jer za te gaèe ima tipova koji su spremni dati malo vi¹e.

Reply to
fghj

"Gyz" je napisao u poruci interesnoj grupi:4qnpkpuiaup$. snipped-for-privacy@gyz.kaj.got...

AKCIJA, AKCIJA !!

Usviravam umjesto Vas samo najkvalitetnije Hi-Hi kabele, po svim specifikacijama. Cijena popularna, samo 10 % cijene kabela. Tro¹kovi prijevoza nisu uraèunati.

Reply to
Kuki

A jel mora i pila biti usvirana?

Reply to
Ivanikusis

Naglo mi se poèelo srati nakon ¹to sam ovo vidio :)

Reply to
Pero