"USVIRAVANJE"???

pozdravljam grupu!

evo pitanjce, kakve su sad ovo fore sa usviravanjem kabela/audio komponenti?

prièa se okolo i o nekakvim kabelima koji bolje "rade" kad ih okrene¹ na "pravu stranu"... zamisli, prava strana kabela... to bi mi imalo smisla samo ako postoji kakva elektronièka komponenta ugurana negdje u konektore ili sl...

ja sam davnih dana zavr¹io elektroniku i nije se spominjalo nikakvo "usviravanje kabela/zvuènika/audio komponenti"...

Reply to
Word

E, sad kad krene lavina...

- while(1);

Reply to
while(1);

pkaj? zakej? :S

Reply to
Word

Fulao si grupu, ovo nije hr.rec.humor

Reply to
BladeRunner

Pa mislim da =E8e ti svi odgovoriti otprilike u stilu "to ti je samoopravdanje za potro=B9enih 100eura po kablu, a efekt koji proizvodije kao i placebo lijek. Potro=B9i=B9 100 eura na totalnu glupost i autosugestija i =BEelja za opravdanjem tih (uludo) potro=B9enih novaca u glavi simulira """bolji"""" zvuk. Kad shvati=B9 da kabli ne vrijede niti

50kn onda ih okrene=B9 i samosugerira=B9 si da bolje sviraju, a kad pokrije=B9 minus onda se uvjeri=B9 da su se """usvirali""".
Reply to
kristijan

sva¹ta ljudi mogu umisliti, pogledaj malo ljude u vrapcu, neki slusaju HIFI muziku koja im dolazi iz vlastite glave :D

Reply to
grizli

Sla¾em se. Jedino ¹to povremeno lièi na hr.rec.elektronika.

Reply to
coin

A tko ima autorska prava u tom sluèaju?

Reply to
Mario Malenica

heh ne pita¹ na pravom mjestu... pa morti ni nebu lavine

skoèi do neke "hifi" grupe... pa to pitanje tam postavi ;->>

Reply to
Gyz

Kad sam prije ne¹to vremena urednika jednog hifi drek portala prozvao javno da sudjeluje u testu, us tilu da ja mjenjam, a on slu¹a i ne gleda ¹to ja radim, sprdao se i nikako nije htio pristati an to....pazi sad, odgovor je bio: "da ¹to on ima meni ili kome dokazivati...", a tvrdi isto an svom portalu hmm hmmm.....

OK, ako ima smisla ¹to pi¹e, za¹to onda to nebi dokazao, kao da ja hodam po gradu i govorim da imam pi¹u od 30cm dok me netko ne svuèe :D

Reply to
mtech

Hmmmm moje pojacalo radi jednako glasno na istom polozaju potenciometra i kad ga ukljucim i nakon duljeg rada - jel to mozda zato sto je "nizeg cjenovnog razreda"? - iako bih ja u nizi cjenovni razred prije strpao ta koja svako malo treba utisavati ako zelis istu glasnocu :-)

Pa usviravanje zvucnika i ostalih komponenti koje sadrze u sebi elektrolitske kondenzatore ili pokretne dijelove jos IMHO mozda ima nekog smisla, poznato je da se elektroliti formiraju kad su pod naponom a "deformiraju" kad dugo stoje. Negdje tamo ranih 90tih kad sam kupio sistem koji jos imam u nekom vrlo mudroslovnom domacem magazinu je u testu mojih zvucnika pisalo da zvuce puno bolje ako se prethodno usviraju na vrstu glazbe koja se slusa sto IMHO vise nema nikakvog smisla, isto i sa pravom i krivom stranom kabela - od negdje onda vise ne citam takvu literaturu i nimalo mi ne nedostaje

Pa na ETFu(ili kako se vec sad zove ta ustanova) u Beogradu koliko znam sad uce i paranormalu pod nazivom "biofizika" ne pratis suvremene trendove :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Ma ja ni prozore ne otvaram da mi ne pobjegne "usvirani zrak" iz sobe... a kablove nisam okretao jer sam odmah pogodio da ih ubodem na pravu stranu... ;-)))

Reply to
chewbacca

osto sam bez bubrega dok sam cito neke odgovore hahhahahahha

znaci, u pravu sam i kad si mislim da ne postoji "digitalni kabel", al nemres ti neuku covjeku dokazat neke stvari :)))

Reply to
Word

e daj cuj sad ovo...

procitajte prva dva odlomka (Kako? i Za¹to?)

...da malo ¾ivci prorade :)))))

Reply to
Word

Brutalno :) Ti audiofili su nesto kao carobnjaci i magovi, formiraju neobjasnjivo fizikalno polje unutar kabla koje carobno utjece na elektricnu struju dok prolazi kroz njega - ni manje ni vise nego tako da poboljsava zvucni signal sakriven u toj struji.

Reply to
Mario Pavelic

Duh Sveti lol

Reply to
grizli

nije "neobjasnjivo fizikalno polje" u kabelu nego u glavi :D

Reply to
grizli

:))

Reply to
BladeRunner

Zanimljivo je kako kabel mo=BEe pobolj=B9ati zvuk i ako je izvor zvuka ne=B9to lo=B9iji. Imam ja stari kazi=E8 pa sve ne=B9to mislim spojiti to pr= eko skupih kablova na barbie disco kuglu od k=E8erke i evo ti zvuka svemirskog.

Reply to
kristijan

DJ Copper (bakar) lol

Reply to