Upit? Switcher, struja

Bok Svima Imam mali problem ali nisam vièan struji...

Imam neki switcher 10W ukupna snaga pise 5V * 2A. Dali ce raditi na

12V*1.5A punjacu?

Unaprijed Hvala

Reply to
Mihael

Oèigledno! meni nije jasno pitanje....

NA Switcher pise 5V 2A sto znaci da uredaju potrazuje 10W snagu. Prema formuli N=U*I

Pitanje dali ce se sto desiti ako Adapter ima snagu 18W odnosno 12V 1.5A? Dali je lose sto adapter (12V) ima veci napon od uredaja koji ima (5V), te razlika u Amperima je razlicita takoder?

jos jednom

--
Adapter(18W), 12V 1.5A
Switch (10W), 5V 2A

Pod switch misli¹ mre¾ni switch? Ako spoji¹ adapter koji daje 12V na ureðaj koji treba 5V bit æe dima ;) f

Reply to
Filip Lolic

Pa vjerojatno ces ga skuriti, ako je predvidjen da radi na 5V, tolerirati ce mozda 10-20%, ali ne i 250% :)

Napon je izuzetno bitna stavka, struja nije. Da npr. imas adapter od 5V ali sa 10A, switch bi radio normalno.... :)

Reply to
Dakky

Veca snaga nije problem ali veci napon svakako je. Znaci treba ti ispravljac (kako ti kazes adapter) koji daje 5V i barem 2A. Moze ispravljac davati i 10 ampera i 200 nije vazno. Znaci napon ti treba biti 5V a struja od 2 na vise. Napon od 12 volti - dakle znatno veci od potrebnog - ti moze ostetiti trosilo.

Sinisa

Reply to
Sinisa

I jos jednom nije nista jasno. Ako je "adapter" neki adapter koji ima 12V DC izlaz, i ako je "switcher" neki USB auto adapter koji pretvara 12V DC ulaz u 5V DC izlaz onda ce to raditi bez problema. Ako je "switcher" nekakav uredjaj koji zahtjeva 5V DC napajanje onda ce se vjerojatno zdimiti ako ga spojis na 12V.

--
Pozdrav,
Walter

oooooooooo krvi ti Isusove :)))

a ti garant misli¹ na NETWORK SWITCHER = HUB, MRE®NI PREKLOPNIK za umre¾avanje raèunala :))))))))

pa odma tako reci, a ne da pogaðamo kaj si ti mislio....SWITCHER u elektronici je inaæe naziv za SMPS vrstu napajanja; "switching mode power supply" kao ¹to je PC napajanje recimo ...skraæeno "switcher" ....i po tome ispada kao da si pitao hoæe li moje napajanje raditi ako na njega spojim drugo napajanje...

uglavnom, odgovor koji tebe zanima je; DA, hoæe...raditi æe....tvoj MRE®NI SWITCHER :))

i nije N=U*I nego je P=U*I ( W = V*A)

Reply to
Gaghigno

Malo si se zaletio ;)

Reply to
Dakky

a i ja ga zadebilio....smotalo mi se onih 10W pod 10V pa sam ti krivo rekao.....odgovor je NE....neæe raditi...

ali, trebalo bi ga otvoriti pa pogledati ima li mo¾da unutra 7805, ¹to je èest sluèaj, pa ako ima...onda za nu¾du i mo¾e¹ spojiti taj adapter...

Reply to
Gaghigno

Bolje da ne spominjem da sam spojio i da samo kroz kratko vrijeme zablinka i iskljuci se.

Vjerovatno ima neki osiguravac, nadam se.

Hvala svima pogotovo Lolicu on je to vizualno objasnio :)

A sada gdje nabaviti neki adapter?

Reply to
Mihael

Bolje da ne spominjem da sam spojio i da samo kroz kratko vrijeme zablinka i iskljuci se. Vjerovatno ima neki osiguravac, nadam se.

Da radi se o mre¾nom switchu.

Hvala svima pogotovo Lolicu on je to vizualno objasnio

A sada gdje nabaviti neki adapter?

Reply to
Mihael

Mozes probati sa nekim punjacem za mobitel ili USB adapterom. Mozda ce raditi i sa nesto slabijim od 2A jer cesto isporucuju dosta jace adaptere.

Ako se radi o 100 MBitnom switchu, sa manjim brojem portova, novi se moze nabaviti za 60-tak kuna pa razmisli koliko se isplati zezati...

--
Pozdrav,
Walter