Sony DVD player (autoradio) pomoc

Kupio tako Sony DVD MEX-DV900 player za auto, i po¹to nije montiran u autu, trebao bi "parking brake" nekako prebrikati da mogu gledati filmove, jer ih sad stopira zbog sigurnosti vo¾nje. Na ¾ici je izlalzni napon oko 2,8V. U manualu pi¹e da za spajanje kontaktiram mehanièara ili tako ne¹to, pa od toga ni¹ta. Ako netko imam kakvu ideju bio bih zahvalan...

Reply to
Fido

Dana , u poruci :gbqajn$7tv$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Fido je napisao/la:

[...]

Samo spoji +12V na nju. Jer, dok dignes rucnu, prekidac spoji zice (+12V) i onda to ide na njega.

--
Tihomir Krizan
Reply to

Hmm, po logici mi to bas i ne bi radilo, naime sama zica je +2,8V i kada spojim

na nju jos +12V bojim se da ne spalim radio.

Da li kod svjetla parkirne kocnice shema ide mozda ovako:

baterija(+)------kontakt brava-------parkirno svjetlo--------prekidac parkirne kocnice-------masa(-)

ako je tome takav slucaj logika bi bila spojiti zicu (+2,8V) na masu (-),

Eto, tu lezi moja dilema.

Reply to
Fido

Bok! ja imam u autu MEX-R1, i tu zicu uopce nisam spajao, ali koliko sam uspio napikati dvd kroz menu, bez ekrana, cini mi se da je radilo, ali nemogu tvrditi dali je bilo slike ili ne... nego, reci, kakav monitor imas spojen na njega? ja vec duuuuugo vremena trazim, ali nemogu naci nista decentno a da ne strsi... trazio sam i neki mali MP4 player, koji bi mogao imati video IN, ali niti to nisam uspio naci... ideje i prijedlozi dobrodosli!!!

fala i pozdrav svima!

Reply to
GaMa

Dana , u poruci :gbsmut$q3h$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr, Fido je napisao/la:

[...]

Ako se tolko bojis, uzmi otpronik od 1kR i preko njega spoji zicu na +12V ili na masu. Ja sam siguran da ide na +12V.

--
Tihomir Krizan
Reply to

Ta zica ide na masu,100 %,spojio sam ih dosta

Reply to
9A5

Dana , u poruci : snipped-for-privacy@4ax.com,

9A5 je napisao/la:

: Ta zica ide na masu,100 %,spojio sam ih dosta

Do sad nisam vidio auto koji prekida masu za svijetlo rucne kocnice.

--
Tihomir Krizan
Reply to

Za to nisam siguran,ali cak i uputstvu (barem kod Pioneer DVD-a) pise da tu zicu treba spojiti na masu ,ako se ne upotrebljava zastita.

Reply to
9A5

Pogledaj ovdje:

9A5