TV signal

Malo je OT, ali eto... Nedavno su postavili odasiljac od NoveTV u mom mjestu, i nekih 900 m je od mene. Imam 3 logaritamske antene, i sirokopojasno pojacalo. Sve antene su okrenute od odasiljaca. Slika je cista, ali dupla. Kada odspojim sve antene od pojacala, svi programi nestanu (naravno), ali je novaTV dobra slika, nije vise dupla. Znaci, primam sliku i bez antena. Mislim da sam preblizu odasiljacu, prejak je signal, pa se slika dupla. Jesam li u pravu? Sto uciniti? Kako da smanjim signal na tom (49 kanalu)? Pojacalo, sirokopojasno, ima jedan ulaz, jedan izlaz. Ove tri logaritamske antene sam spliterom spojio u jedan signal, i onda to poslao u pojacalo...

--
Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"
Reply to
Marin Braliæ

nisam bas profic al evo moje pretpostavke ili su ti antene preblizu montirane ili je stup s antenama montiran na krov a ne na sljemenu (vrh krova) pa se signal odbija od krova i tako duplicira

Reply to
mhabulin

Antene jesu preblizu. Jedna od druge na nekih 30 cm, a mislim da bi trebalo

50 cm. Stup nije bas na sljemenu, ali je visok, tako da i najniza antena ide preko sljemena. Jedino, u blizini su dva dimnjaka, pa ako se od njih odbija...

-- Marin Braliæ

iz e-mail adrese makni "MAKNI_OVO"

Reply to
Marin Braliæ

Cudni su putevi radio valova... Moguce, ali... Sumnjam...

--

--==Zec==--

"Kad bih imao talenta-imitirali bi me; kad bi me imitirali, usao bih u modu; kad bih usao u modu, jednog dana bih izasao iz mode; zato je najbolje da nemam talenta!"

Reply to
Mystique

Bio si blizu sto se tice odbijanja signala ali si daleko ako mislis da zato sto su antene jedna blizu druge.Antene na stupu mogu biti medjsobno udaljene pola metra a mogu biti i 10 cm Naime dupla slika je kada na antenu dodju dva ista signala odbojena od prepreke razlicitih udaljenosti. Pa ako (brijeg ili visoka zgrada) ima vecu razliku udaljenost i sjena je sira. Okretanjem antena na klasicnim starim yagi-cama se dupla slika lako izbjegla ali logaritamskim antenama je to jako tesko jer imaju siroki kut prijema sigmala

Reply to
Drago

to se rijesava kanalnim pojaèalima, kanalnim filterima ili antenskom stanicom. to ima kod kermana za 2-3k kn. ne mozes sve sinale, i jake i slabe dovest sa sirokopojasno pojacalo, jaki signali zadave pojacalo.

dakle, izfiltrira se kanal po kanal, naravno pojaca koliko treba, tako da svi kanali imaju isti izlazni nivo, a od onog najjaceg se prigusi atenuatorom.

okrenute

je

Reply to
Petar Bjelèiæ

Kada smeta drugi kanal dobija se tzv. mrezasta slika i to se rijesava tim kanalskim pojacalima ali ovdje je u pitanju isti kanal iste frekvencije koji dva puta ulazi u TV ali sa vremenskim pomakom

Reply to
Drago

nece dva puta proc isti signal kada stavis kanalno pojacalo, jer onaj signal koji je ometajuci, ovog puta biti ce zaustavljen kanalnim filterom, jer ona druga antena namjenjena je za prijem nekog drugog kanala.

prigusi

koji

Reply to
Petar Bjelèiæ

Ne znam na koji nacin ce ga zaustaviti kada rezonira na frekvenciji kanala koji se prima a sve ostale gusi. nema teorije da ga zaustavi.

Reply to
Drago