Sony HCD-CP101 problem

Rjeè je o mini-liniji (kaseta, cd, tuner), naime prije par dana jednostavno je nestalo zvuka (sve ostalo radi). Kratki pregled otkriva da su svi naponi u redu, pojaèala su TDA7296. Linija je normalno kori¹tena (nije "navijana") tako da mi se rikavanje samih èipova èini malo neobiènim.

Svaki prijedlog je dobrodo¹ao...

Hvala !

-- Marko ®ibret @softhome.net

"You must be master and win, or serve and lose, grieve or triumph, be the anvil or the HAMMER."

-Goethe

Reply to
Marko ®ibret

Provjeri kondenzatore u mrezi. Slobodno ih i zamijeni, nisu skupi. Meni je u jednoj MHC-RXD7 krepavalo pojacalo zbog losih kondenzatora u mreznom dijelu.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Hmm, napajanje je izvedeno krajnje klasièno 4 diode i dva kondiæa 3300/35, oko pojaèala ima par "malih", mo¾da je problem u LC75342 (Volume & tone control), jer kada recimo dotaknem na èipu pojaèala no¾icu od ulaza (2 i3) èuje se brum u zvuènicima.