iskrivljen video signal

nekaj mi se odjednom èudno poèelo dogadjati sa video signalom iz nadzorne kamere....onak trakica potrgane slike ¹irine dva prsta mi titra uz dodatno sko¹enje u odnosu na ostatak slike....probao sa sa drugim napajanjem...pogasio sam sve moguæe ureðaje koji bi mogli stvarati smetnje...probao sam na 4 razlièita video ulaza / raèunala...ali uvijek isto...

trakica povremeno ¹eæe po vertikali...iako se uglavnom dr¾i nekako gornje prve treæine ekrana....probao sam i na obiènom TVu, tu je malo bolje....trakica na TVu ne titra ali se jednako tako jasno vidi sko¹enje koje ¹eæe i drukèija je nijansa (zatamnjenije)...

najinteresantnija stvar je ¹to trakica / sko¹enje i titranje reagira na svijetlost....slike sa promjenama slike prije i poslije paljenja svijetla na hodniku (uz dnevno svijetlo) na binaries elektronika....

pa ako netko ku¾i u èemu je fora...ono...bio bih zahvalan..inaæe, rijeè je o modelu iz Chipoteke (onaj goli kit) od oko 350kn kupljen pred cca godinu i ne¹to sitno....¹to sam veæ u startu po¾alio....btw; modul se grije da bi mogal kavu skuhati na njemu....

tnx...

Reply to
Gagi

ja bi probao napajati iz akumulatora(ako je 12V) za eliminirati napajanje.ovaj brum mi izgleda kao 50 hz;ima li kakav stabilizator na modulu?mozda je on propuva pa opterecuje ispravljac sa vecom strujom a onda i valovitost raste.stvarno probaj aku pa ces znati na cemu si.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

evo...probao...bio si u pravu...ali sada je ne¹to drugo...slika je nakon pola minut poèela divljati....pucala na sve strane..po vertikali i horizontali...titra..vrti se...isti detalji se pojavljuju u istovrijeme na

4-5 mjesta...ludilo :))

sad sam ju skinuo i upravo otvorio...unutra je na ulazu 78L05...u TO92 kuèi¹tu...¹to bi bilo za oko 100mA max po datasheetu....a kamera vuèe oko

150mA (ba¹ sam mjerio prije no kaj je podivljala)

....sad budem probal zamjeniti stabilizator i staviti TO220 pa ju ponovno upaliti....mo¾da je samo do njega bilo :)

pozdrav i hvala...

Reply to
Gagi

evo....zamijenio sam 7805...struja je oko 155-160mA uz ulazni napon od 12V sa akumulatora...

sve se grije ko mutavo... kondenzatori na ulazu su 10uF/50V, ali se kure ko ludi...

evo na binaries opet slika....sada je slika opet iskrivljena...toèno se vidi krivulja kako se otklanja uz rub ekrana....

Reply to
Gagi

cekaj malo kondenzatori se griju? ako da onda ih vadi vanka i minjaj tu se nema sto misliti

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

pa griju se od samog pocetka otkako je kupljena kamera pa sam mislio da je to normalno iako za tih 150mA na 5V to i ne bi trebalo biti bas tako "normalno"

Reply to
Gagi

znaju se grijati u svicerima ako nisu za tu namjenu,ali u klasicnom ispravljacu sa 7805 nema razloga osim ako ih ne grije zrak odnosno stabilizator.bez obzira na kolicinu mA to nije normalno. probaj izvaditi elektrolite prije i posli 7805 i njega takodjer i spoji na 3 baterije (4.5V) pa onda vidi kakva je slika.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

ja rije¹io problem....vadio sam jedan po jedan elektrolit...i stavljao low esr elkaèe...ove na 105*C ...nakon 4 komada sam odustao od pojedinaènog pipkanja i odluèio ih sve zamijeniti....10 komada poèupao...stavi druge (sve LOW ESR) i kada sam upalio kameru...jaoooo...stra¹no...slika èista perfekcija (mislim za taj rang)...bolja no kakava je dok je nova bila....a da stvar bude interesantnija...ovi "stari" elektroliti (85*C) mjerio kapacitet i ESR..i sve i jedan se èine potpuno u redu :))) èudno zar ne!!

uglavnom..i ovi se griju..ali ni pribli¾no toliko kao ovi "stari"...

uglavnom hvala na pomoæi...>tip< je bio odlièan!!!

Reply to
GAGI-9A6AAG

mozda si samo dobio hladni lem!

s.

Reply to
Silvije

mozda imas na plocici i kakav mali svicer za neki veci ili negativni napon pa ti je kond u toj liniji pravio probleme?

obicno to tako zavrsi-sve vanka i gotovo jer mozda svaki po malo ode,a sve skupa remeti ravnotezu. glavno da si sredio.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras