TV ©asija 11ak30

Trebao bih za ¹asiju 11ak30 reapir tips ako tko ima da po¹alje na mail (manki --SPAM--) ili da stavi na binse

Hvala

P.S. Problem je sljedeæi: kad se zagrije na ekranu se pojavi samo horizontalna crta, zvuk radi normalno, kad se ohladi onda ponovno radi, ali treba mu skor

1 minut ada se upali

Pozdrav

Reply to
ZeljkoR

a ba¹ si gotovan....na sam upit " 11ak30" Google ih izbaci 17.860.234 pod rezultatima...i odmah prvi po redu link sadr¾i cijelu bazu PDFova za Vestele na eserviceu;

btw; ja imam 11AK12 kojemu je oti¹ao Ost-West....pin-cushion problem, jastuèasto izoblièenje....i kad ga poku¹avam po¹telati...vrhovi slike se poravnaju, ali oko centra tj sredina ne mrda....i uvijek ostane tak malo udubljena...stavio sam mu drugi TDA8145 koji to regulira...i opet ista stvar...svi naponi i oscilogrami su u radnim okvirima...ba¹ i nisam pametan kaj dalje da gledam...

Reply to
Gagi-9a6aag

Hvala najljep¹a.

Nikako mi nije jasno kako sam taj prvi link preskoèio

Lijep pozdrav

Reply to
ZeljkoR