TV se redom gasi i odmah pali

radi se o Grundigu starom tek 1,5 god 16-9 ekran 100Hz prije se znalo dogoditi da se sam od sebe ugasi i omah pali te za to vrijeme nema ni slike ni zvuka. ali neki dan je to radio svakih cca 5 min i tako cijelo vrijeme 20-ak puta u

2 sata Inaèe dok radi sve je super i slika i zvuk. Kod iskljuèenja se èuje "prasak" kao iskra a i vidi se horizontalna crta na ekranu pa toèka i onda se opet poène paliti tv. Samo jednom se dogodilo da je slika nestala a zvuk ostao !? ¹to je u kvaru i ¹to da probam ispitati? hvala
Reply to
mhadina

Zar nije garancija na Grundig 2 godine ?

--
________
Pozdrav,

Meni je to bilo na starijem Grundigu. Bio je to neki otvoreni most za zastitu od previsokog napona. Kad se nakupilo prasine to bi pucnulo i iskopcalo ekran. Odmah zatim sve bi proradilo (do iduce iskre). Kad mi je dosadilo periodicno ispuhavanje prasine pomogla je zamjena iskrista: ugradjeno je drugo- zatvoreno i zasticeno od prasine.

Reply to
oldtimer

Zasto je tesko barem napisati model tv-a ili je Grundig proizveo samo 1 model tv-a?

Grundig proizvodnja tv-a je pred nekoliko godina postao turski brand. I turci su lipsali i sad vecinu stvari narucuju iz kine i ugradjuju u kutije te prodaju kao svoje. Turska kvaliteta nije bogzna sto, ali je bila daleko ispred kineske. E sad, gdje je tvoj Grundig proizveden samo nebo zna, moguce lokacije su: stara neprodana zaliha iz Austrije, nova turska proizvodnja iz Turske, ruskih zemalja ili kine.

Po tvom opisu ocito probija visoki napon koji trenutno zaglupi tv. Inzistiranjem na daljnjem gledanju slozit ces si preskupi i nepopravljivi kvar.

Reply to
stef