tv bestwell 2915

imam tv bestwel u kojeg je udario grom. e sad: on je bio na popravku gdje je reèeno da je neisplativ popravak jer je neispravan procesor

èovjek-vlasnik tv-a ga je otvorio kasnije sam, zapisao oznaku procesora i kupio pod tom oznakom drugi te me zamolio samo da ga zalotam i to je to. naravno nakon ¹to sam stavio drugi procesor ne obraèajuæi uopæe pa¾nju na oznake tv nije radio-stby svijetli ali ni preko daljinskog ni preko tastature tv se ne mo¾e ukljuèiti.

zapisao sam oznaku i rekao da æu postaviti ovdje na news grupe. uglavnom ono ¹to me zanima imam dva procesora

orginalni koji je navodno neispravan ima oznaku TDA 9351PS/N3/3/1997 CH1982 29

64203040

NXP B.V. 2003 TSG0713 3

procesor koji se sad nalazi u televizoru je pod oznakom TDA 9351PS/N3/3 CH0911

62504840 NXP B.V. 2004 TSG0711 3

e sad ja sam uvjeren da treba obratiti pa¾nju i na ostale oznake prilikom zamjene no nisam siguran jer nisam previ¹e procesora mijenjao-ovo je mo¾da

  1. da li postoji moguènost da zbog toga tv ne radi ili je bitna samo prva oznaka.

Reply to
fluke

znam da kod grundiga jedan broj ili slovo znace pusionu;jel to ovaj novi sistem "sve u jednom cipu"?ako nije probaj ga startati bez procesora tako da nadjes "izvrsni element" i postavis ga u stanje ON. gdje mu je memorija?ako je nesto u stilu 24c08 onda je i ona mozda popusila. bestwell od groma popravljati??? steta oci trositi ako nije samo osigurac.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

ma sla¾em se potpuno...ali prijateljevog prijatelja prijatelj....nemaju ljudi para a i ne razmi¹ljaju. nije mi jasno tj neznam...izvr¹ni element....on pobudu na hot dobija iz tog procesora pobudu tj u njemu je sve. izvadit æu memoriju i probat startat.-mo¾da bude sreæe hvala

Reply to
fluke

evo nakon vaðenja memorije i dalje ne radi....nikavog znaka nema osim ¹to st by neumorno svijetli te su naponi u nekim granicama normale.

jedino ¹to nisam promijenio elektrolite u sekundaru ...ako je udario grom mo¾da su i oni dobili....ne znam...

Reply to
fluke

Reply to
Willson