Treperenje slike

Na novom Quadro televizoru mi se dogaða treperenje slike koliko sam primjetio samo na informativnim emisijama i nekim reklamama na HTV 1. U inf. emisijama treperenje se pojavljuje samo u prethodno snimljenim prilozima, dok je slika iz studija ili u prilozima u ¾ivo u redu. Na starom TV-u je slika u redu. Postoji li mo¾da neka postavka koju treba promjeniti ili æu morati put servisa ? Hvala na odgovorima.

--
Pozdrav, Hrvoje!
Reply to

Moram ti reæi da ti sa tim tv-ima ne¹to fakat nije ok.Meni je par programa nikakvo a kad na tu antenu stavim neku drugu tv savr¹ena.Od prvog dana je u k....! Mnogo njih koji su je kupili imaju problema ili im se non-stop kvari ili ne vrijedi slika. Znam,sigurno æe se sad neki javiti kako imaju Quadro,kako im je slika mrak i bla,bla,ali eto meni ne vrijedi i dokazano da je do tv-a.

Reply to
keti

jel se to dogadja kad gledas skijanje odnosno kad je vise od 50% slike bijelo?ako da onda moze biti problem u izlazu biraca,mf-u ili separatoru sinkro impulsa.ako sliku i ton nemozes dobiti max dobru nego moras natezati sa fine tun onda je definitivno stelan u nocnoj smjeni.

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

isti problem imam i ja na svom 16:9 sonyevom tvu od 10.000kn, javlja se uglavnom kod reklama, skontao sam da je to zbog antenskog pojacala, zato sto kad gledam program na dig. satelitskoj uopce nemam navedeni problem.

Reply to
Fug

Kolko para, tolko muzike....

Reply to
Mystique
©to se tièe para i muzike-nema¹ veze! Ba¹ smo zato i kupili jeftiniju Quadrovu tv jer svu tehniku koju smo prije kupovali bile su marke i ko¹talo ¹to da ti prièam pa se kvarilo itd.da ne prièam.... ©to se tièe slike,jednostavno lo¹ program i to ne uijek... Ponekad zrnast,ponekad bijeljkast ponekad svakakav.Ali eto gleda se mada me ¾ivcira..
Reply to
keti

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Mystique* la la mi mi MI !

tak je!

-- If stars align I suppose even the blind will see, How they stole our last voice, corrupted culture into industry.

Reply to
g.jeremija

kog ti kvotas..

Reply to
Fug

inf.

Ja imama isti problem s novim Grundig televizorom, treperenje se javlja samo na HTV, treperi ona reklama HGK ono drvo gdje su prikazane marke hr. proizvoda. takodjer jos ponegdje .

Prilozi skoro uvijek trepere. Istina je da se to ne dogadja kada emitiranje ide preko satelita.

Sve ostale Nova, RTL, Slavonska su sve ok. Mozda je problem u odasiljacu?

Reply to
370HSSV

IMO Mystiqa :)

-- Uzivo: Omar Santana - Bone Bastic Bad liars need a good memory.

marijo

U mene na samsungu zna HRT1 da treperi bez ikakvog razloga!

Reply to
points

Nije to...

--
Pozdrav, Hrvoje!
Reply to

samo

emitiranje

Nisam sam, jeeee :) Èini se da bi ipak mogao biti problem u oda¹iljaèu. Jel svi vi kojima se to de¹ava gledate preko oda¹iljaèa na Papuku ?

--
Pozdrav, Hrvoje!
Reply to

Ne, ja gledam preko Psunja.

Reply to
points

sto se tice kvotanja, ti nemas veze!

Reply to
Klint

isti jebeni problem na novom sonyevom tvu kod mene i to bas kod one hgk reklame sa drvetom i u posljednje vrijeme kod svakog priloga u vijestima (eo danas u podnevnom dnevniku nije prestajala slika treperit kod priloga.) podrucje osijek.

Reply to
Fug

podnevne vijesti su od ove nedjelje poèeli potpuno digitalizirano emitirat. neznam ¹ta to konkretno znaèi, ali mo¾da ima veze.

--
http://antiglobalist.blog.hr/

.
Reply to
yesMaster

Tadaaaamm! Rije¹eno! Odluèio sam nazvati broj za reklamacije sa raèuna za TV pretplatu. Pripremio sam se na brzopotezni odjeb u smislu "upisati æemo va¹u prijavu i ....", no na moje veliko iznenaðenje gospoða koja se javila me lijepo saslu¹ala, jo¹ mi rekla da zna gdje je moje selo malo (©ag pokraj Valpova), rekla da se ona ne ku¾i u to, nego da ostavim broj telefona i da æe me netko nazvati. Kada ono, za minutu zvoni telefon i javlja mi se lik kojem opet sve obja¹njavam, on mi govori da æe me sada nazvati èovjek sa oda¹iljaèa Psunj. Odmah me nazove i on, govori mi da pogledam frekvencije programa da vide koji program pratim sa kojeg oda¹iljaèa i ka¾e da kada rije¹e problem æe me nazvati. Za par minuta zove me 4. osoba i lijepo mi objasni tehnièkim rijeènikom da mi je antena usmjerena prema Psunju, ali da 1. program HRT-a gledam preko oda¹iljaèa Beli Manastir (frekvencija 196.25) koji stoji skoro pa okomito na moju antenu i da je u tome problem, tj. trebam namjestiti HRT 1 na Psunj (frekv. 727.25) ili okrenuti antenu prema Belom Manastiru i sve hvatati odande, samo onda ne bi imao Novu TV. Namjestio sam prvi program na Psunj (727.25), pogledao informativnu emisiju i sve OK, usporedio sa starom frekvencijom (196.25) i na njoj slika treperi :) Jupiiii, ¾ivio Quadro :) Ostao sam jako iznenaðen brzinom, uèinkovito¹æu i ljubazno¹æu pri rje¹avanju problema ;)

--
Pozdrav, Hrvoje!
Reply to

Ne mogu vjerovati :)

--
Winamp ist nicht gestartet
The smallest good deed is better than the greatest intention.

NITI JA! Hvala puno pokusati cu i ja isto

rje¹avanju

Reply to
370HSSV