AT napajanje

Pozdrav!

Mo¾e li se AT napajanje ikako preradi da na railu 12V daje jaèu struju. Sada ima na 5V 20A, a na 12V ima 9A.Ja bi ¾elio da na

12 daje barem 15A dok mi 5 V nije toliko bitno.
Reply to
Krunoslav Petroviæ

Promjeni diode, i probaj sloziti protok zraka oko trafoa i makni strujnu zastitu ako ima.

Reply to
fire

Stavi umjesto orginalnih dioda u 12V krugu one iz 5V kruga iz nekog drugog napajanja ili kupi shotky duplu diodu za 20A u ubaci

Andrija

Reply to
Andrija Er¹ek

Reply to
Krunoslav Petroviæ

U poruci: dscosr$6tj$ snipped-for-privacy@ss405.t-com.hr, Krunoslav Petroviæ je napisao/la:

: Mo¾e li se AT napajanje ikako preradi da na railu 12V daje jaèu : struju. Sada ima na 5V 20A, a na 12V ima 9A.Ja bi ¾elio da na : 12 daje barem 15A dok mi 5 V nije toliko bitno.

Moze se. Trebas staviti jeace diode u izlaznom djelu za 12V. Najjednostavnije je zamjeniti 5V i 12V diodu. Ili naci neku jacu brzu (recimo MBR20200). Zatim, mozda ne bi bilo lose staviti malo vise lema na vodove na plocici kod ide tih 12V (jer, ipak ide duplo veca struja).

I, kad bi imao mogucnosti, bilo bi idealno premotati trafo - staviti jacu zicu u 12V dio (jer je i ona proracunata za kojih 5A). Al, dobro, raditi ce i bez toga (samo ce malo vece zagrijavanje biti).

Ako nisi bas vjest s lemilicom, javi mi se na mail, pa cemo to srediti.

-- Tihomir Krizan

Reply to