LED reflektor treperenje

ogromni kondenzator bi vjerojatno mogao zamjeniti i manjim, ali kojim?

A pitanje je i koliko takvo peglanje umanjuje svjetlosnu snagu reflektora?

Hvala vam i LP

Re: LED reflektor treperenje

Vecina LED reflektora nema kondenzator ili pak ime tek toliko da se ne
vidi bas previse. Stednja.

Moglo je i bez ispravljaca, jer diode vode samo u jednom smjeru. Tak
da ispravljac sigurno negdje vec ima. Tesko da bi na reflektoru pustali samo
jedan puls.

Sto veci to bolje. Manje titranja. Ako je manji, onda se brzo isprazni,
pa opet dobijes titranje.
Ali, isprobaj s onim kaj imas doma. Za ostalo bi trebalo imati osciloskop,
pa gledati nagib... a i previse prtljanja. Ovo samo "na zivo" napiknes
i isprobas.
Samo prije provjeri za koju voltazu trebas... tj. kol'ko imas nakon
Graetza.

Nista. Jer skladisti elektrone kod dizanja sinusoide i otpusta kad pocne
spustanje sinusoide... do iduceg dizanja sinusoide (100 puta u sekundi
zbog ispravljenog sinusa). Samo ce na prvom valu vise potegnuti, ali to tesko
da ces skuziti.

Re: LED reflektor treperenje
On Sun, 3 May 2020 15:37:10 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic

fazu i nuli... i nula bodova. Bilo je pruga. Isto sam probao i sam GRAETZ i
isto nula bodova. Opet pruge. :-(

Imam kondenzatore iz ATX napajanja one velike debele 330nF 400V gabaritno
taj je puno manji i to bi bilo OK?

Puno hvala.

Re: LED reflektor treperenje

Kaj ide direkt na 220V?

Ne smije na izmjenicno.
Tak da provjeri prvo kako se napaja. Imas li istosmjerno ili izmjenicno.
Ako je izmjenicno, onda je negdje u sklopu LED lampe graetz.
Imas li negdje fotku slicne lampe?

Re: LED reflektor treperenje
On Sun, 3 May 2020 21:18:12 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic

Da.

https://www.ledvance.com/professional/products/luminaires/professional-luminaires/floodlights/floodlight-100deg/floodlight-20/index.jsp

Kondenzator sam i mislio staviti poslije mog graetz-a, samo je misao vodilja

kondenzator bi mogao staviti u te gabarite, a i da prestane titranje. :-)

Re: LED reflektor treperenje

Uf... onda imas 220*sqrt(2) = 312V peak nakon ispravljanja.
Trebas kondenzator koji radi iznad toga.
Valjda 350V, 385V, 400V... po sjecanju.

A, to onda znaci da graetz koji je unutra nece imati funkciju i da ce se
samo pola graetza koristiti, jer ces mu slati ispravljeno.

Titranja ce uvijek biti. Ali, manje ako je veci kondenzator.
https://www.quora.com/How-do-I-find-the-best-value-of-a-smoothing-capacitor-in-an-AC-to-a-DC-bridge-rectifier

Kod tebe mozda cak ima i gasenja ledica kad napon pocne padati na sinusoidi.

Ovo je sve teorijski. Nemam prakticnog iskustva s ovim. Tak da ti dalje od
ovoga treba netko tko se s time igrao.

Ja bih rekao... isprobaj s necim kaj imas doma. Kondenzator koji radi na
iznad 350V i isprobas radi li onako kako si zamislio. Ako ne, stavis veci.
Ako radi, probas s manjim. :)

Kad to slozis, onda ostavi upute kam si puknuo kondenzator i graetz da
ne bi bilo problema u obitelji ako te kojim slucajem okruni (koronizira).
Da netko ne bi par dana razmisljao otkud mu sad istosmjerno 312V. :)

Re: LED reflektor treperenje
On Tue, 5 May 2020 00:01:20 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic

Hvala na svemu, idem se "igrati". :-)

Re: LED reflektor treperenje

Ako je upotrebljen "RC" pretvarac, nema koristi peglanja ulaznog napona, vec
treba peglati izlazni napon iz pretvaraca prema LED panelu, kakav god on
bio. Moguce nekih 24 - 35V.

Re: LED reflektor treperenje

Sumo rek'o da mu ne titra, pa je sad pitanje kol'ko vel'ki kondic mu treba.

Re: LED reflektor treperenje

reagirati ugradjeni "pretvarac" od 220-230V je pitanje.
Bolje je, sigurnije i lakse "peglati" ulazni napon prema LED panelu. Bar bi
ja tako napravio.

pozz

Re: LED reflektor treperenje
[snip]

Pa, peak mu ostaje isti.

Meni se cini da je unutra neki COB na kojem je to sve zalemljeno.
I onda na to dovedes 220V.
https://www.aliexpress.com/item/32726586175.html

A, kad pogledas njegove fotke, onda se vidi da nema mjesta u kucistu.

Re: LED reflektor treperenje

Moguce je, da. Vidim da skoro svi takvi COB moduli na sebi imaju greatz.
Moj 50W reflektor u kucistu posebno ima pretvarac sa 220 na 42V i posebno
LED panel. Servisable model. ;-)

pozz

Re: LED reflektor treperenje
[snip]

Onda moras cim prije nabaviti jos koji panel... mozda prestanu proizvoditi
takve i onda ti ostanu samo ovi na 220V. :)

Re: LED reflektor treperenje

Imas pravo, ovaj radi od 2015. Mogao bi riknuti.

Site Timeline