Samsung CRT 'disanje' slike?

Slike ponekad ima, ponekad nema. Na trenutak se pojavi dobra, onda se 'zumira' i postane mutna, a zna i 'disati'. Valni oblici na otkonskim ¹pulama su u redu i stacionarni, ne divljaju. Dok ima kakve-takve slike, ima i tona, koji nestane kada nema slike ( proradi mute?)

Sumnjam na VN-trafiæ, mo¾e li biti ne¹to drugo?

i postane mutna, a zna i 'disati'. Valni

kakve-takve slike, ima i tona, koji nestane

Izgleda MO®E! Ako prebacim na EXT ulaz ( na kojem nema signala), slika se iz zumirane normalizira i stabilno pi¹e EXT1: Nema signala. Èim i na taj ulaz dovedem ne¹to, opet poèinje disanje slike.....

hm... moguce da je to disanje ovisno o sadrzaju slike tj svijetlu... kad pise samo EXT1 pretpostavljam da je ostatak ekrana crn... pretpostavljam da je prenizak visoki napon ili je problem unutar ekrana... za svaki slucaj provjeri blok kondenzatore u HISu a posebno one debele...

pozdrav

Reply to
Fastah

Ostatak je crn. Valni oblik otklonske ¹pule horizontale je savr¹eno miran!

Ako se uz ispravne napone i valne oblike na otklonskim zavojnicama smanji visoki napon slika se ¹iri po verikali i horizontali i tako izlazi izvan ekrana... znaci visoki napon padne kad se slika prosiri...

pozdrav

Reply to
Fastah

Doveo sam 'stacionarnu/mirnu' sliku s DVD plejera ( pozdravni meni), bljesne na trenutak pa se zatamni, i tako svake 2 sekunde!?

na trenutak pa se zatamni, i tako svake 2

Dovraga sa tim blesavim za¹titama: Tako impulsno imam/nemam i RGB signala na ulaz Video pojaèala..

Mo¾da je ovo bitno: Ako nema EXT-ulaza, slika 'tro¹i' malo struje? Zatim, èim malo maknem Focus prema manjem naponu, slika nestaje, a ako idem MALO prema veæem naponu, slika se poène ¹iriti i NESTAJE

MALO prema veæem naponu, slika se poène

Ako spojim SCART-om drugi TV ( kojeg prebacim na AV), onda na njemu uredno imam sliku i ton ovoga zmrdanog Samsunga.

debele...

miran!

MALO prema veæem naponu, slika se poène

imam sliku i ton ovoga zmrdanog Samsunga.

E da. Ako iz slike 'Nema signala' na EXT-ulazu prebacim na meni, prika¾e meni, ali slika se naglo pro¹iri i UGASI!

iskon.hr...

e.iskon.hr...

8mj$7je$ snipped-for-privacy@ss408.t-com.hr...

u... kad

debele...

=B9eno miran!

smanji

i izvan

?

ako idem MALO prema ve=E6em naponu, slika se po=E8ne

dno imam sliku i ton ovoga zmrdanog Samsunga.

e meni, ali slika se naglo pro=B9iri i UGASI!

da to da=B9 nekome tko zna osnove popravljanja televizora?

Reply to
kristijan

ha-ha-ha, ova ti je dobra

samo Vasin uvodni post je imao smisla, sve dalje sto je "testirao" i "zakljucio" su prazne tlapnje bez ikakvog smisla

disanje slike (i nestajanje zbog zastite) su iskljucivo posljedica padanja visokog napona koji je to izrazeniji sto je sadrzaj slike svjetliji

davno je u 99% slucajeva bila uzrok kaskada koja se sad nalazi unutar vn trafa

u ostalih 1% moze uci onih par elemenata koji su van trafa a nalaze se na donjem izvodu vn spule

Reply to
Paky

Cilj svih tih 'testiranja' je bio eliminacija tih 1% uzroka..

VN

--
Raven
remove NOSPAM from mail

mijenjaj vn trafo

Reply to
Ico

Prvo: Nemoj se smatrati odgovornim!...LOL

Drugo: Kako nemaju VN-trafo u Elmatisu, odnio sam to u Europatrade centralni servis u Zagrebu ( Rimski put b.b.), valjda znaju 'osnove popravljanja televizora'...lol. Prvo sam platio 80 kn, i ODMAH, bez ikakve dijagnostike, reèeno mi je da je oti¹ao EKRAN, a drugi dan su javili da je popravak 1300 kn!!!???

Onda sam pisao na adresu Za¹tite Potro¹aèa, na 5-6 medija, stranaka, ured predsjednika, DORH i MUP. ©to bih jo¹ mogao uraditi? Hvala...

cekaj ak sam dobro skuzil oni su ti popravili tv bez da su te pitali jel se slazes sa cijenom popravka?... za sve popravke skuplje od 500kn po zakonu servis treba izdati predracun... inace se uvjek cujem sa strankom i za iznose cca 200kn prije nego sta popravljam... jebote kud to vodi...

pozdrav

Reply to
Fastah

A ne, krivo sam se 'odrazio': Trebalo bi pisati: drugi dan su javili da BI popravak bio 1300kn...

Btw: Popravili!? Intuicija mi govori da ga NISU jo¹ NI OTVORILI!!!...LOL

servis u Zagrebu ( Rimski put b.b.), valjda

bez ikakve dijagnostike, reèeno mi je da

predsjednika, DORH i MUP.

Hmm... Nema komentara? Izgleda NITKO na ovoj grupi nema pojma o osnovama popravljanja televizora, nitko nije posumnjao na ekran!?...LOL