Tranze sa ebay

E jebi ga, ti bi sada da ja svaki post citam od pocetka do kraja... citao sam samo do onog djela kada kazes da se danas nista ne isplati raditi jer mozes kupiti gotovo + jeftino, a znas da ja automatski pucam po savu kada cujem da je nesto DOBRO i JEFTINO, to mozda vazi jos samo za Burek......

A inace bas me zanima sto je bilo sa tim CT-m ? DAj malo napisi opsirnije sto se desavalo i kako, kada i gdje je KVAR OTKLONJEN na tom CROWN-u.....

Osim toga kakvo je to fusarenje, ako se vec kesira lova za Crowna onda valjda po defaultu idu i Martinove kutije a ne tamo neki JBL made in China, mogao bih ti oprostiti i Renkusa ali sada stvarno moras platit i janje i cugu.... hhahahahhahah.

Kako si mogao tako zavaljati covjeka, mislim stvarno nije u redu,,,na nevidjeno se mogu kladiti da si od DBX-a uzeo model 260 jer ne daj boze malo razmisliti pa uzeti nesto sto ima jos i SPDIF ili Optiku na ulazu.... Katastrofa..... Mislim da druge godine moras u Frankfurt na PRO-Light&Sound ili bar u Rimini na SIB , ja cu imati drustvo a ti ces prosirivati horizonte....

Jos sto zajebavam......al sto mogu.....

Reply to
LEX-LUTOR

farnell ferit ETD59 (ide do preko 1000W, ako se ne varam do 1500W na 100khz uz 150mT) je 120 kuna.... naravno platit ces tolko ako kupujes tamo di netreba :D

a da stavis 5 komada od 200uF u paralelu.. isto se zna naci jako povoljno.. stovise imas ih u svakom PC napajanju :D tj besplatno...

ako je frekvencija oscilatora 100khz kako onda 50hz brujanje moze da prodje na izlaz(ako na ulaznu imamo recimo lose ispravljen 220V) i ako je povratna veza dovoljno brza? ili mislis nesto trece ?

obicno izlazni mosfeti od 15A mogu izdrzate peakove od kojih 100-200A (teoretski)

uvjeren sam sa kad jednom slozis(dizajniras) dobro SMPS da ga onda jednostavno i jeftino mozes samo stancat bez puno razmisljanja.... ionako svaki uredjaj koji pravis vise manje treba napajanje... smps em je laksi , em nisu potrebni ogomni izlazni kapaciteti i sl i sl .... itd... i po meni jeftiniji.. u nas je 1kn po VA 1000W je 1000kn za 1000kn slozis smps s pojacalom zajedno( naravno ovisi kakvo je pojacalo :D )

Reply to
grizli

"Petar Bjelèiæ" wrote in

sve to ¹to si naveo sam isprobao...èak i imam shemicu negdje...veæ sam zaboravio....uglavnom....evo, malo sam progooglao i preletio ovu shemu i usporedio sa ploèicom i to bi trebala biti standardna shema poput ove;

navodno jedna od najboljih izvedbi pojaèala snage sa 2 para MJ15003/04...ali ja se nisam usreæio...a koliko sam shvatio, nisam jedini nesretnik koji je imao problema sa mirnom strujom, a vidmi da i ti potvrðuje¹ :(( sve se samo ¾arilo...ali od zvuka ni Z

Reply to
Gagi-9a6aag

imas od IRF-a "datasheet" D klase koji koristi njihov IR2011 mosfet driver(half bridge) te uz integrator(brzi op amp) i nesto logickih sklopova(kompletna shema je u dokumentu) dobijes 2*500W koji do 350W ima mjereni thd manji od 0,01% ,(inace nan izim snagama recimo 100W 8 ohma je nevjerojatnih 0,001% za D klasu) thd naravno raste prema gore... sto je veca snaga... inace ne koristi klasicnu pwm modulaciju nego sigma delta s oblikovanjem suma drugog reda.. korisnost je do 93% ... i sl

Reply to
grizli

E jebgaaaaaa., nisam rekao da se ne isplati, nego ne u ovoj situaciji, opet ste pili i nisi sve èita! Tako treba, jebe¹ posa :DDDD A burek sigurno ne mo¾e biti dobar i jeftin!!!!!

U jednoj ljepoj velikoj firmi, budem prièaooooo, no nije nitko kriv do sam Crown, zajebali su u konstrukciji, poslali nove module za CobraNet i onda ni¹ta opet nije radilo, pa su rekli da se napajanje uzme sa drugog mjesta ¾icom, a ne odakle je bilo u originalu, jer oèito taj napon je bio zagaðen.....nakon toga je sve ok, ali je bit da veliki Crown nije priznao falingu.....kao neèe nitko sku¾it :D

A kad smo kod ke¹iranja nije bila neka lova, jer su pojaèala serije XLS, tako da je sve u cjenovnom rangu....

I jebo te Martin, da si rekao EV ili MEYER veæ bi mislio ne¹to, ovako ima da ti plati¹ janjeeeeeee i to da ga vrti¹ na suncu ruèno!

I akkvo je ono fu¹eranje sa nekim ELCA linkovima, gdje je digitalija i processor na svakom site-u...kakvo je ono preno¹enje mpx-a i slaganje ¹uma joj, joj, joj....:D

Mo¾emo mi di oèemo, ali ja opremu nisam uzimao nego oni, nije bio 260 nego PA, jo¹ lo¹iji, a da zna¹ koliko sam truda potro¹io dok sam ih uvjerio da im je potreban 1:1 audio trafo, jer su pojaèala u jednoj prostoriji na jednom mjerilu, struji, a izvor signala na drugom mjestu i struji i nulovan bez uzemljenja, ali nakon pomnog slaganja sve je pro¹lo ok.

A ¹to èe mi SPIDIF???? To je doma za komp! AES/EBU je veæ stvar ako prièamo, a da ne govorim da to ljudima ne treba jer nema odakle da puste signal digitalni, a kad doðu na mjeru da mogu onda èe i ovaj dbx biti star veæ.....

U Rimini i ja idem s dru¹tvom veè mo¾da uskoro :D

Samo ti ili :D hahaha, a ¹to¹ kad je dosadno.....

Reply to
mtech

Tog sam i gledao, gamad ne daju sample ali ih ima i nisu skupi, a PCB je veè u razvoju....

Reply to
mtech

Eh nemoj sada da moram i tebi reci kao i njemu ,(vise puta doduse), nije pristojno, niti fer a niti poslovno nazivati neciju opremu smecem. Takva je kakva je. E sada kako radi i kako zvuci to polako dolazi na svoje, mozda su napokon potrebe trzista i ukus kao i zelje kupaca dosle na jedan drugi nivo koji takva konfiguracija ne moze vise zadovoljiti sto je u svakom slucaju pozitivno. Svi proizvodjaci imaju bisera i kikseva no problem je ako to postane pravilo a ne slucajnost.

Od mene neces nikada cuti da blatim ili da pljujem konkurenciju, niti za linkove niti za FM ,(cak je i pohvalim za neke stvari), no imam jednu parolu koje se drzim i kod koje mislim ostati; "Konkurencija ima dobru opremu, mi nudimo bolju za iste novce" pa neka svatko odluci sam za sebe.

Mada bi mozda i trebao jer su neke nase "face" iz prodaje uredno pljuvale po stranoj opremi, ali posto je to bilo iz vlastitog neznanja, bahatosti i neinformiranosti necemo im zamjeriti....

Nego kada cemo na beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ............

Reply to
LEX-LUTOR

kakav sample... ? mislis li ti na isto sto i ja ? daj ti link na onog sto ti mislis ... , jer u mojem slucajeu sve je "diskretno" tj nije cijeli sklop u jendom kucistu nego ima op amp integrator logicke sklopove i iniverotore cmos(toshiba ic) te taj mosfet driver ir2011...

Reply to
grizli

Znaci li to da je problem bio na svim CROWnima ili samo jednom ? Posto je to sve iz Harman grupe ne moras mi ni reci gdje je kupljeno, ne znam samo tko je to tamo popravio ???? Cisto sumnjam da je netko unutar firme !

Cek..cek..cek..malo...a sto fali Martinu, rekao si da si radio neki Club, EV je cool za LIVE o Meyeru bas i ne znam puno i nikada se nisam susreo sa takvom instalcijom a ja ti nekako po prirodi volim zvucnike slusati pa tek onda gledati. Moram negdje cuti taj brand.......

proc.na svakom siteu....halooooooo bolan...zemlja zove.?

Mozes ti naruciti opciju dig.coder/decoder no cemu to na ovim terenima kada ima jos radio postaja bez limitera !!!

Reply to
LEX-LUTOR

sjeba sam se ha! Sprdamo se frend lex i ja pa eto...hehehehe

Ovako, ne radi se o tom IC-u, nego o jednom drugom isto od IR, a kako sam koristio i taj IR driver za SMPS tako sam bezveze napisao.....baci mail ako ti se da, pa ti mogu onda poslati neke zamisli da ne idemo u offtopic tu previ¹e, a i nema teorije da se sjetim koji je jer to miruje kojih 3-4 mjeseca veè.

Reply to
mtech

Jesi probao to sloziti, zanima me malo kako svira u praksi ?

Reply to
LEX-LUTOR

Nisam je ja tako nazivao nego tiiiiii,

i ako idemo na beeeeeeeeeee, onda nema beeeeeeee, nago mlajckanje :D!!!!!

Reply to
mtech

Bome je, dodu¹e fora je da su dobili sve od Crowna kako i ¹to, ali nitko u crownu nije rekao ok falili smo, nego eto to tako promjenite....i nije samo jedan komad neko cca 20.

O da opak je, i ja volim slu¹ati da se ku¾imo odmah, zadnji put sam bio na jednom koncertu imali su Meyer i skoro pa sam doðao lizati te kutije kako rade....a od drugih sam èuo isto i to od onih kojima vjerujem kad ka¾u da ne meljaju!

Alo bolan marsssss zove, pa zajebavam te, isto kao ti mene kad nisi proèitao post do kraja, upravo tako....koji K æe mi lab grupen kad kod nas 90% ne kupuje ni¹ta jaèe od PAudio zvuènika, i to onda zove da se slo¾i kad se kupi...a ja sam samo htio sastaviti drkica pojaèalo od 2X200W ¹to danas je i za monitoring malo, a ti odma aaaaaaa, naravno ima i boljih sluèajeva i ide nabolje ali sporo, dobro da sam mlad pa kad doðem u tvoje gdine valjda èe i valjati ne¹to ;D

Reply to
mtech

nisam... ali i prije slijepog slaganja cilj mi je to malo detaljnije prouciti, eventualno simularati u spiceu i sl... a podaci koji su u tom dokumentu su dobiveni mjerenjem na prototipu... nema bas previse literature o D klasi, ali me zanima malo usporedba i analiza pwm modulacije s drugi vrstama modulacije. obicno se sigma delta opisiue vezano uz 1 bit AD pretvornike, super audio cd i sl.., dok sigma delta analizu za D klasu nisam nasao, tj u ovom irf dokumentu je samo shema i specifikacije pojacala, kako sve sloziti gotov pcb i sl., 3 recenice o teoriji rada sklopa... negdje procitah da je "AD" izbacio inttegiranu D klasu 20, ili 50W ne sjecam se koja koristi sigma delta s 6. stupnjem oblikovanja suma , te taj integirac, D klase daje 0,0001% THD, po tome vise ne vidim razlog pravljenja AB klasa opcenito i U audiofilskom podrucju, ali to je rekla kazala treba izmjerit slozit i vidit jel stvarno tako .. ali generalno za niskotonce klasicna D klasa po meni nema presedana.. kad je i kod nalosije D klase thd na niskim frevencijama cak bolji od AB/B klase....

Reply to
grizli

a na kraju krajeva sto ce nam THD pojacala od 0,001% kad sam zvucnik kao "sustav" ima mnogo veca izoblicenja ?!.. kadkad mi audiofili nisu jasni :D

Reply to
grizli

Ja bih preporuèio ne¹to bazirano na UcD topologiji. Dakle, globalna povratna veza iza filtera, a samoosciliranje kreæe kada povratna veza zajedno sa propagation delayem sklopa stvori 180 stupnjeva faznog pomaka. Jako je jednostavno i radi jako dobro.

Najbitniji je PCB layout, filter, i dobar timing kod switchanja, uostalom kao i kod svake D-klase.

Reply to
Mrak

A ne znam ti sto reci, problem je u ljudskom uhu i mozgu, tj, nije problem ali mislim da mjerni instrumenti mogu svasta izmjeriti i vizualizirati no da li znamo sto treba gledati i traziti u tim slikama.

Citao sam o experimetnu kada su grupi ljudi koja ima "dobro uho" pustali materijal kojem su skinuli harmonike ali u bandu koje je iznad cujnog podrucja i prakticki audio sustav ih teoretski NE moze reproducirati, no PROBLEM je nastao sto su svi primjetili da nesto FALI-nedostaje u zv.slici.

Drugi experiment je pokazao da sistem ljudsko-uho-mozak moze primjetiti fazne razlike koje bi odgovarale frekvenciji cak do 20 MHz !!!

Bice da neki jebeni procesor imamo pod kosom samo je pitanje koliko ga koristimo :-)

Reply to
Lex-Lutor

Zato kaj je audiofilski pristup smetnje rje¹avati èim bli¾e izvoru istih. :-)

Reply to
drstoka

Mo¾da kojih 5%

Reply to
mtech

na kraju krajeva pre savrsena pojacala prema audiofilima ne zvuce najbolje... cijev ili mosfet imaju veca izoblicenja od bipolarata..

Reply to
grizli