TRANASFORMATORI

izrada svih vrsta transformatora

098/9558-117
muha

Daj stavi link dok stranica bude gotova :).

No za najbolju kvalitetu ipak preporuèam

Hvala ;)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Kao prvo kvaliteta je ista kao u gospodina Emila(EMAT) jer upravo mu mi i motamo te transformatore koje on prodaje pod svoje,ako ne vjerujete otidite u EMAT pa cete se uvjeriti da EMAT samo proizvodi transformatore za neonke,zalivene i vikla elektromotore.Ostalo je od nas ili toroidi od TRAFO-a.A sad kod koga se vama isplati kupovati,kod samog proizvodaca ili od trgovca koji dodaje proviziju na vama je da odlucite

Reply to
muha

Ne vjerujem jer poznam èovjeka. Toroide vjerujem da ne radi, ali VN i EI trafo radi

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Toroidne isto?

A i zanima me ko bi mi mogao napraviti izlazni trafo za lampa¹ko bas pojaèalo...

Reply to
CroduXman

Vlasnik EMAT-a se ne zove Emil nego Emanuel. Sto bi ti kao "poslovni partner" trebao znati.

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...

Bravo Lighty, nisam ni primjetio navedeno.

BTW, nije li kojim slucajem do tebe dosao koji od 5-6 mailova :P

Kreso

Reply to
Technology-freak.com

Nije, ali ti si jedini od kojeg ne stizu ili ih ti od mene ne primas. Nemam pojma u cemu je stvar?

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...
Reply to
lighty

Pogledaj binse od elektronike

Kreso

Reply to
Technology-freak.com

Daj se malo primiri. Mijenjas nickove, radis nelojalnu konkurenciju navodnom poslovnom partneru, ne mozes se sjetiti imena vlasnika EMAT-a (dobro ga znam, ali isto tako nikad nisam cuo da ga netko zove Emil). Sto jos hoces? Nastavi tako i ides na abuse.

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...
Reply to
lighty

Bas smo te spomenuli zadnji puta kad me pitao za tvoj ime i prezime. na brzinu i ja sam pitao 3 puta kako se prezivas :)

Kreso

Reply to
Technology-freak.com
  1. ne radim ja nikom nelojalnu konkurenciju.
2.STA SI ZAPEO COVJECE, NARUCUJ DI HOCES, TVOJA STVAR
  1. moje je da oglasavam a tvoje da biras
Reply to
muha

To je tocno. Raspitao sam se malo i saznao kako vam je radiona "opremljena" i s kakvom opremom. Budi faca pa stavi sliku radione na net.

Zapeo sam zato sto se oglasvas na grupi na kojoj nije dozvoljeno oglasavanje i zato sto dajes netocne informacije.

Tvoje je da se oglasavas tamo gdje nije dozvoljeno, a na meni je da te prijavim abuse sluzbi. Uzivaj.

--
[...]

Evo uspio sam saznati o èemu se radi od Emanuela koji je mnogo uljudniji èovjek. Emanuel je od Vas kupio

2 transformatora. Stvar je u tome da oni prodaju i neku tehnikaliju i recimo kad mu treba trafo 12 V 5 VA ne isplati mu se zaustaviti izradu transformatora i prilagoðavati stroj za taj mali trafo.

Evo Vam istine

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

LOL pa nebude sad prekinuo rad na stroju koji radi VN trafo koji je skup da bi radio trafo za 40 kn :)

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

Zadnje ¹to mi se da raspravljati je o gramatici. Emanuel je rekao da si bio fer i sve je bilo korektno ®elim ti uspje¹an posao, ali da radi¹ njegove transformatore ne prièaj

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com